نازنین بیاتی | همسر نازنین بیاتی | حواشی سلبریتی

تغییر 180 درجه ای نازنین بیاتی بعد از عملش | خانم با این جراحی زیبایی کلا یه آدم دیگه شد

عکس جدید نازنین بیاتی

تغییر 180 درجه ای نازنین بیاتی بعد از عملش | خانم با این جراحی زیبایی کلا یه آدم دیگه شد
کدخبر : 17379
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

نازنین بیاتی یکی از هنرمندان کم حاشیه سینما است. نازنین بیاتی با فیلم آینه بغل با حضور جواد عزتی به شهرتش افزوده شد. نازنین بیاتی علاوه بر سینما در حوزه تئاتر هم فعالیت دارد. نازنین بیاتی از سال 1390 فعالیت بازیگری را آغاز کرده است.در ادامه به آخرین حاشیه نازنین بیاتی می پردازیم.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و پدیده سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر به جهت بازی در فیلم دربند به شمار می‌رود. وی علاوه بر بازیگری در عرصه طراحی دکور، طراحی لباس و صداپیشگی فعالیت می کند.

نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان که در سریال خانگی گلشیفته خوش درخشیده متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران، است او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است وعلاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.

مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است .

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته استبنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

نازنین بیاتی

اولین فیلم نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در سال ۹۱ با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد

او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های او اعلام نموده است .همچنین عوامل گروه آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد کمک های فراوانی به نازنین بیاتی در ایفای نقشش کرده اند.نازنین بیاتی دراولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

نازنین بیاتی در سال ۹۱ طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگودر سریال عروسکی شکرستان بود.

امسال در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند.

نازنین بیاتی

علاقه مندی های نازنین بیاتی

تماشای فیلم در سینما ازعلاقه مندی های شخصی نازنین بیاتی است ، او دیدن همه ژانرفیلمی را دوست دارد اما طنزرا کمتر دوست دارد.

نازنین بیاتی با علاقه و تحصیلات آکادمیک فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرد . وی در دانشگاه تئاتر خواند و بدون هیچگونه کلاس های آزاد بازیگری پا به عرصه بازیگری گذاشت. وی پس از با خبر شدن از تست فیلم سینمایی دربند به دفتر آقای پرویز شهبازی رفت و برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ تجربه بازی در فیلم سینمایی را به دست آورد. در این فیلم پگاه آهنگرانی و احمد مهرانفر همبازی وی بودند. نازنین بیاتی با بازی در فیلم دربند در جشنواره فیلم فجر ۹۱ نامزد سیمرغ بلورین شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر برگزیده شد.

نازنین بیاتی از سال ۱۳۹۰ تا اکنون در ۱۳ فیلم سینمایی حضور داشته است. تئاتر های خانه‌ای در انتهای خیابان بهار، دی‌روز و خروس لاری از کارهای نمایشی وی هستند. این بازیگر در سریال نمایش خانگی گلشیفته و مانکن ایفای نقش کرده که مانکن هنوز منتشر نشده است. نازنین بیاتی در کنار بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، مهناز افشار، شیلا خداداد، سیامک انصاری و بهاره کیان افشار در سریال گلشیفته نقش آفرینی می کند.

نازنین بیاتی علاوه بر بازیگری به طراحی لباس، طراحی دکور و صدا پیشگی و نقاشی علاقه دارد و در این حرفه ها نیز فعالیت می کند. وی دیپلم گرافیک دارد برای مدتی گالری نقاشی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه