استاندار بوشهر گفت: قبلا به‌ویژه جنوب شهر بوشهر دارای مشکلات آبرسانی بود و برخی نقاط با تانکر آبرسانی می‌‌شد که با تصمیمات اتخاذ شده در نشست‌های شورای آب استان و کمک‌های دریافتی از آب و فاضلاب کشور، اکنون مشکل آبرسانی در نقاط جنوبی شهر بوشهر برطرف شده است.

مشکل آبرسانی در نقاط جنوبی شهر بوشهر برطرف شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای آب استان اظهار داشت: با کارهای انجام شده تنش آبی در تابستان نداشتیم البته معنی آن این نیست که در بعضی از مناطق کمبود آب نبوده ولی این اقدامات باعث شده که تا امروز شاهد مشکلات کمتری در حوزه تامین آب شرب باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات آبرسانی در شهر بوشهر تصریح کرد: قبلا به‌ویژه جنوب شهر بوشهر دارای مشکلات آبرسانی بود و برخی نقاط با تانکر آبرسانی می‌‌شد که با تصمیمات اتخاذ شده در نشست‌های شورای آب استان و کمک‌های دریافتی از آب و فاضلاب کشور، اکنون مشکل آبرسانی در نقاط جنوبی شهر بوشهر برطرف شده است.

گراوند از تخصیص 66 میلیارد ریال اعتبار به شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تسریع در اجرای طرح‌ها خبر داد و تصریح کرد: در بررسی اجرای طرح‌های آب منطقه‌ای بوشهر از جمله پروژه آبیاری نوین در دو هزار 400 هکتار نخیلات سعدآباد 37 میلیارد ریال تخصیص یافت.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر اعتبارات استانی در اجرای طرح‌های آبرسانی از منابع ملی هم تزریق می‌شود گفت: در اجرای طرح فاضلاب بوشهر 30 میلیارد تومان از محل  اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور مصوب شده که به‌زودی ابلاغ می‌شود و مطالبات پیمانکاران پرداخت و باقیمانده این طرح تکمیل می‌شود.