مهدی کوشکی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود از ماجرای ازدواجش با ریحانه پارسا پرده برداشت و گفت ما صیغه بودیم...سو استفاده نکنید...

واکنش مهدی کوشکی به ازدواجش +عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی کوشکی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود از ماجرای ازدواجش با ریحانه پارسا پرده برداشت و گفت ما صیغه بودیم...سو استفاده نکنید. مهدی کوشکی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان مردادماه سال 1360 در کوهدشت لرستان متولد شد.مهدی کوشکی تحصیلاتش را در زمینه زمینه ادبیات نمایشی تا مقطع لیسانس در دانشکده سینما تئاتر ادامه داد.مهدی کوشکی علاوه بر بازیگری در زمینه نمایش نامه نویسی و کارگردانی هم فعالیت دارد.تصویر جدید مهدی کوشکی را مشاهده کنید.

استوری جدید مهدی کوشکی

استوری مهدی کوشکی

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی که به ترکیه مهاجرت کرده در لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد ناگفته هایی از زندگی خصوصی اش را بازگو کرد و از دلایل کشف حجابش و ازدواج سفید با مهدی کوشکی گفت.

ریحانه پارسا در یک لایو جنجالی با مسیح علی نژاد (خبرنگار ضد ایرانی) از ماجرای ازدواج سفید خود با مهدی کوشکی پرده برداشت.

در این لایو اینستاگرامی که حدود 68 هزار بیننده داشت ریحانه پارسا از سابقه کشف حجابش در ایران خبر داد و گفت بعد از کمپین ضد حجاب علینژاد موسوم به چهارشنبه های سفید در ایران تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی حجاب باشد. در این گفتگوی اینستاگرامی که علینژاد سعی داشت این بازیگر جوان را وادار به موضع گیری علیه کشور کند، ریحانه پارسا از واقعیت های پنهان زندگی اش پرده برداشت و با اشاره به بازی در سریال پدر گفت: بعد از این سریال به دلیل اینکه چادر به سر داشتم می خواستم بگویم من به لحاظ ظاهری طوری که در سریال بازی کردم نیستم به همین دلیل شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی کردم.

یکی از جنجال های زندگی شخصی پارسا ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی و جدایی اش از او بود. او در این باره گفت: اسفند 98 با مهدی کوشکی دوست بودم اما ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و ...

 

در ادامه این گفتگو در شرایطی که مسیح علینژاد تا حدودی به هدفش رسیده و توانسته بود این بازیگر جوان را به موضع گیری علیه کشور راضی کند، ریحانه پارسا به صدور حکم قضایی علیه اش اشاره کرد و گفت: من در ایران 4 حکم کیفری داشتم. قرار بود بخاطر جریحه دار کردن عفت عمومی یکسال به زندان بروم. من به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم. فشارهای زیادی رویم بود اما به جای زندان به دو میلیون تومان جریمه محکوم شدم. بعد از آن چمدانم را بستم و به ترکیه مهاجرت کردم و صد سال سیاه برنمی گردم.

او در ادامه به حادثه ای که در آن مهدی کوشکی جانش را نجات داد اشاره کرد و گفت: یک مرتبه در خواب بودم و با دستم ناخوداگاه جلوی دست و بینی ام را گرفته بودم و داشتم خودم را خفه می کردم که مهدی کوشکی دستم را کشید والا خودم را خفه کرده بودم.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

بیوگرافی مهدی کوشکی

مهدی کوشکی متولد 1359 در خرم‌آباد، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است. مهدی کوشکی فعالیت اصلی اش در تئاتر شکل گرفت. وی با بازی در فیلم سینمایی لانتوری وارد سینما شد. مهدی کوشکی در خانواده ای شش نفره متولد شد و یک برادر به نام مصطفی و دو خواهر به نام راضیه و عاطفه دارد.

مهدی کوشکی: تصمیم گرفتم بنویسم تا بتوانم بازی کنم / تئاتر ایران دچار خلأ  جادو و تعلیق است / آموزش بازیگری در سالن تئاتر اتفاق می‌افتد

 

ازدواج و طلاق مهدی کوشکی

مهدی کوشکی با صحرا فتحی (صحرا فتحی متولد فروردین 1361 در آبادان، بازیگر است) ازدواج کرد و صاحب یک پسر بنام آرسام می باشد. مهدی کوشکی و صحرا فتحی به دلیل عدم تفاهم از یکدیگر جدا شدند. مهدی کوشکی در اسفند 1398 با انتشار عکس دونفره خود با ریحانه پارسا ( متولد 1377 بازیگر) که 18 سال اختلاف سنی دارند خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند.

مهدی کوشکی

فعالیت هنری مهدی کوشکی

مهدی کوشکی را همه اهالی دنیای هنر به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر می شناسند و این هنرمند کشورمان با فعالیت در تئاتر به دنیای هنر راه یافت و بعد از آن تجربه بازی در سینما و نمایش خانگی را هم به دست آورد.

مهدی کوشکی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و بعد از چند سال فعالیت در تئاتر به دنیای سینما راه یافت و فعالیت در گروه تئاتری لئو یکی از موفق ترین فعالیت های هنری مهدی کوشکی است. این بازیگر و کارگردان کشورمان تجربه بازی در چند سریال نمایش خانگی را در کارنامه هنری اش دارد که در آنها دیده شد. در ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک به برخی از نقش های ماندگار مهدی کوشکی اشاره میکنیم. مهدی کوشکی در این سریال ایفاگر نقش مهران عاشق رستا و خواستگار سابق او است که در شب عروسی رستا پیدایش شد و با گم شدن رستا و بهم خوردن ماجرای ازدواجش داستان های پر فراز و نشیبی در این سریال رقم خورد. این بازیگر کشورمان در سریال دل بازی قابل قبولی را در کنار هنرمندانی چون حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، سعید راد، نسرین مقانلو و دیگر بازیگران این سریال ارائه داد.

مهدی کوشکی یکی از بازیگرانی بود که در این سریال به ایفای نقش پرداخت و در نقش کوروش همسر دوم گیتی مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین، بانیپال شومون، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، الهام کردا و… همبازی بود. مهدی کوشکی با نقش ملک در فیلم لانتوری مقابل دوربین رفت. ملک عضو گروه لانتوری بود که پاشا با بازی نوید محمدزاده رئیس آن و باران با بازی باران کوثری و بهرام با بازی بهرام افشاری دیگر اعضای آن بودند و این فیلم درباره اسیدپاشی است. مام میمون عنوان مستندی به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی محمد دارایی است که با بازی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی مقابل دوربین رفت و تجربه ای متفاوت برای ریحانه پارسا و مهدی کوشکی محسوب میشود که روایتی از درد را به تصویر میکشد.

مهدی کوشکی