صرافی‌ها بانکی امروز، قیمت خرید و فروش دلار را نسبت به روز کاری قبل تغییر ندادند و برهمین اساس هم اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

قیمت دلار دربازار امروز به چندتومان رسید؟+جزئیات کامل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت دلارفردا به شکل محسوسی سقوط خواهد کرد.این سقوط قیمت دلار بر اساس برنامه است که رییس کل بانک مرکزی اعلام کرده است.قیمت دلار طی چند روز اخیر روند با ثباتی داشت. این در حالی است که قیمت دلار از اواخر اسفند سال گذشته روند رو به رشدی را  داشته است. قیمت دلار در روزهای پایانی سال98 در صرافی های بانکی 14هزار تومان قیمت خورده بود.

قیمت دلار

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 22 هزار و 500 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 22 هزار و 400 تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 26 هزار و 700 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 26 هزار و 600 تومان درج شده است.

دلار و ارز

بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز نیز مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.