سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 3هزار و 620 تست کرونا از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا تست دریافت شده است.

ابتلا 254 کارمند و پرسنل ادارات به ویروس کرونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهلمین و سومین جلسه ستاد مقابله با کرونا  به ریاست فرماندار و باحضور روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست آرین غلامیان اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 3هزار و 620 تست کرونا از بیماران  مبتلا و مشکوک به کرونا  تست دریافت شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه از مجموع نمونه تست‌های دریافت شده افراد مبتلا و مشکوک به کرونا متاسفانه 24درصد به این ویروس مبتلا شده‌اند، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 26 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرون جان خود را از دست اده‌اند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا  تاکنون تعداد901 مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت  اعلام شده است، ابراز کرد: از مجموع این تعداد490نفر آقا معادل 54درصد  و تعداد 411 نفر خانم معادل 46درصد در سطح شهرستان به این ویروس مبتلا شده اند.

غلامیان تصریح کرد: از مجموع 901 مورد مبتلا به ویروس کرونا تعداد84نفر معادل 9.5 درصد در مناطق  روستایی و تعداد 817 بیمار معادل 86.9 درصد مبتلا به کرونا در سطح شهر شناسایی شده‌اند.

وی عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 254 پرسنل و کارمندان ادارات به این بیماری مبتلا شده‌اند.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  ادامه داد: هم اکنون  24 بیمار و مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهید رجایی گچساران بستری هستند که از این تعداد 15 بیمار قطعی و مثبت هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  تعداد بهبودیافتگان از ویروس کرونا  را 71درصد اعلام کرد

 غلامیان با اشاره به اینکه با توجه به اعمال محدودیت‌ها و سختیگری‌هایی که صورت گرفت روند مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان گچساران  همچنان قرمز است.