معاون وزیر راه گفت: عدم‌واریز وجه اولیه توسط متقاضیان طرح مسکن ملی به‌معنای انصراف است. هم‌اکنون حدود ۱۲۰۰۰ متقاضی در واریز آورده اولیه خود تأخیر دارند.

حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم‌واریزی+جزئیات جدید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمود محمودزاده با اعلام اینکه عمده افتتاح‌های طرح ملی مسکن سال آینده انجام می‌شود، اظهار کرد: برخی واحدهای طرح ملی مسکن هفته دولت افتتاح می‌شود. افتتاح برخی واحدهای باقیمانده مسکن مهر (حدود 38 هزار واحد) و همچنین طرح ملی مسکن بخشی از برنامه‌های هفته دولت در بخش مسکن است.

وی با یادآوری این که تعیین تکلیف ثبت‌نام‌کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان‌ها انجام شده است، تصریح کرد: افرادی که فرم «ج» آنها قرمز بوده و عدم مالکیت آنها محرز شناخته شده است به چرخه اقدام ملی مسکن بازمی‌گردند.

وی از تعیین تکلیف تمامی ثبت‌نام‌شدگان طرح ملی مسکن تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: فقط افرادی که واجد شرایط واقعی هستند در این طرح باقی می‌مانند و ردصلاحیت‌شده‌ها در صورتی که نتوانند مدارک مستدلی ارائه کنند از این گردونه خارج خواهند شد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: افرادی که تأیید شرایط نهایی شده و نسبت به واریز وجوه اعلام‌شده به بانک برای افتتاح حساب اقدام ملی، اقدام می‌کنند در پروژه می‌مانند، بدین معنا، کسانی که در مهلت تعیین‌شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه نیز اقدام نکنند جزو حذف‌شدگان طرح اقدام ملی مسکن به‌شمار می‌روند.