طلاق معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم.

 طلاق‌های سینمای ایران + جزییات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

طلاق  معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که با بازی در سریال پدر به اوج شهرت رسید در اسفند ماه اعلام کرد که با مهدی کوشکی بازیگر تئاتر ازدواج کرده است. تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذرد، در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند. همین اتفاقات سبب شده شایعه ی جدایی این زوج از یکدیگر بر سر زبان ها افتد.

آزاده نامداری و فرزاد حسنی

آزاده نامداری

آزاده نامداری و فرزاد حسنی که از مجریان مطرح هستند، در تیرماه سال ۹۲ به عقد یکدیگر درآمدند. این ازدواج دوامی نداشت و حدود یک سال بعد، آن‌ها با حاشیه‌ها و جنجال‌های فراوان در خرداد ۹۳ از یکدیگر جدا شدند.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

در اسفند ۸۹ مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها در زمان زندگی مشترک، تصاویر زیادی از خود منتشر کردند، اما در مجموع زندگی کم‌حاشیه‌ای داشتند. در اواسط ۹۵ و زمان جدایی اما، اتفاقات عجیبی افتاد. صفحه اینستاگرام پاکدل هک شد، ولی بعد از آن که پس گرفته شد، دیگر اثری از عکس‌های دونفره نبود.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی

رامبد جوان

رامبد جوان بعد از جدایی از همسر اولش با سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده بود، بعد از ۶ سال زندگی مشترک، در سال ۹۳ از دولتشاهی جدا شد.

آزاده صمدی و هومن سیدی

آزاده صمدی و هومن سیدی در سال ۸۵ با یکدیگر ازدواج کردند. اما بعد از هفت سال زندگی مشترک، از یکدیگر جدا شدند.

ابوالفضل پور عرب و آناهیتا نعمتی

ابولفضل پورعرب و آنا نعمتی هردو بازیگر سینما هستند. زمانی که این دو با هم ازدواج کردند. پورعرب بازیگر معروفی بود، ولی نعمتی تازه اول راه بازیگری بود. حاصل ازدواج آن‌ها یک دختر به اسم رایکا است. 

سارا خوئینی ها و چنگیز وثوقی، یوسف مرادیان

سارا خوئینی‌ها همسر سابق چنگیز وثوقی است ،زندگی مشترک وی با چنگیز وثوقی کمتر از دو سال به طول انجامید و منجر به جدایی شد. سارا خوئینی‌ها با یوسف مرادیان ازدواج کرد و این وصلت هم به جدایی انجامید.

بابک ریاحی و مهتاب کرامتی

بابک ریاحی پور یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است با مهتاب کرامتی ازدواج کرد که متاسفانه این ازدواج دوام چندانی نداشت.

ناصر هاشمی و سیما تیرانداز

ناصر هاشمی با سیما تیرانداز در سال ۷۴ با یکدیگر ازدواج کردند و این ازدواج به جدایی ختم شد.

بهروز بقایی و پرستو گلستانی

پرستو گلستانی با بهروز بقایی ازدواج کرده بود، اما سرانجام این وصلت با وجود پسری بنام بهرنگ به جدایی ختم شد.

نیما بانکی و لیلی رشیدی

نیما بانکی در گذشته با لیلی رشیدی بازیگر ازدواج کرده و صاحب یک پسر به نام سینا بانکی شده است. این ازدواج دوام نیاورده و این زوج هنری از هم جدا شده اند.

مینا لاکانی امین زندگانی

امین زندگانی و مینا لاکانی در سال ۱۳۷۶ در سریال زن شرقی با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند، اما مدتی بعد طلاق گرفتند

عاطفه رضوی و مهرداد شکرآبی

ازدواج اول و همسر اول عاطفه رضوی مهرداد شکرابی بوده است که بدلایلی بعد از مدتی از هم طلاق گرفتند وی بعد از آن با حسین پاکدل نویسنده و کارگردان ازدواج کرده است.

خسرو شکیبایی و تانیا جوهری

تانیا جوهری در سال ۱۳۴۸ با خسرو شکیبایی ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام پوپک شد، اما این رابطه در نهایت سال ۱۳۵۸ بعد از ۱۰ سال به طلاق ختم شد.

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

مهراب قاسمخانی دو بار ازدواج کرده است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا بود. پس از جدایی از همسر اولش، وی برای بار دوم با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان بود. این ازدواج هم به جدایی ختم شد.

علی دهکردی و آفرین چیت ساز

علی دهکردی در سال ۱۳۶۸ با آفرین چیت سازازدواج کرد، اما این زندگی در سال به طلاق ختم شد.

فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری ، عسل بدیعی

فریبرز عرب‌نیا که با بازی در نقش مختار در سریال مختارنامه بیش از پیش سر زبان‌ها افتاد ابتدا ۸ سال با آتنه فقیه‌نصیری بازیگر سینما و تلویزیون زندگی کرد و پس از جدایی‌اش ۴ سال با عسل بدیعی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری به نام جانیار است.

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

این دو بازیگر بعد از سالها زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. ملیکا و مهراوه شریفی نیا فرزندان آنها هستند.

نگار عابدی و هدایت هاشمی

این دو بازیگر که مسیر بازیگری‌شان را از تئاتر آغاز کرده بودند، ازدواجشان چندان در رسانه‌ها انعکاس نیافت. اما بعد از مدتی که هر دو به تلویزیون و سینما ورود کردند و مردم آن‌ها را شناختند، از هم جدا شدند.

بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی

بهاره رهنما و قاسمخانی در سال ۷۳ ازدواج کردند که ثمره‌ی آن یک دختر به نام پریا است، اما در سال ۹۴ بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

مهدی هاشمی و گلاب آدینه

مهدی هاشمی جزو پرافتخارترین بازیگران مرد سینمای ایران است. او حدود ۴۰ سال پیش با گلاب آدینه که کلکسیونی از افتخارات بازیگری را در کارنامه دارد، ازدواج کرد. آن‌ها یک دختر به نام نورا دارند. پس از آن که مهنوش صادقی بازیگر کمترشناخته‌شده تئاتر، در ویدئویی ادعا کرد مدت‌هاست همسر مهدی هاشمی است، مهدی هاشمی با انتشار ویدئویی ادعای صادقی را تأیید کرد.

منبع: برترین ها