هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه) با ۲۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز پنجشنبه، به بهای ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزارتومان معامله شد.

سقوط سنگین قیمت سکه دربازار/ سکه چند شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت سکه به قیمت ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزارتومان معامله شد.قیمت سکه دربازار امروز اعلام شد. قیمت سکه برخلاف هفته‌های قبل از روزهای قبل نزولی شده است. قیمت سکه همچنان دربازار کاهش قیمت را تجربه می کند. آخرین قیمت سکه امروز را در ادامه مشاهده کنید.

ر ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز شنبه، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزارتومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه به بهای چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز به قیمت ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان مبادله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۳۱ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

انس جهانی طلا نیز امروز با ثبات نسبت به آخرین ساعات کاری روز گذشته به قیمت یک‌هزار و ۸۸۲دلار فروخته شد.

در هفته‌های اخیر قیمت سکه و طلا متأثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا نیز تأثیر گذاشت.

از سوی دیگر کاهش نرخ اونس جهانی طلا نیز باعث افت قیمت طلا و سکه شده است، به نظر کارشناسان احتمال افت بیشتر اونس جهانی طلا در هفته‌های آینده وجود دارد.

آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری را کاهش خواهد داد.