به دلیل اینکه استعداد های افراد در جهان هستی (اینجا کره زمین) یکی نیست و تفاوت هایی بین انسان ها در قوه ی تخیل و قدرت بدنی و هوش ذاتی وجود دارد به همین دلیل انسان ها موجوداتی اجتماعی شدند و برای زندگی اجتماعی موفق، بسیار با اهمیت است که دنبال اخبار فناوری باشند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اخبار فناوری و تکنولوژی

جهان هستی در دست تکنولوژی

تاریخچه فناوری از ابتدا

از گذشته های دور انسان ها برای شکار حیوانات دیگر و به دست آوردن غذا از سرنیزه های سنگی که از صخره ها و تخته سنگ ها درست می شدند استفاده کردند و بعدها برای گرم شدن آتش را مورد استفاده قرار دادند به علم مورد استفاده قرار دادن اشیا، تکنولوژی یا فناوری می گویند. اگر انسان ها به دنبال اخبار فناوری نبودند هیچگاه نمی توانستند گرسنگی خود و نیاز به گرما را برای خود و افراد اطراف خود برطرف نمایند می دانید چرا؟ به دلیل اینکه استعداد های افراد در جهان هستی (اینجا کره زمین) یکی نیست و تفاوت هایی بین انسان ها در قوه ی تخیل و قدرت بدنی و هوش ذاتی وجود دارد به همین دلیل انسان ها موجوداتی اجتماعی شدند و برای زندگی اجتماعی موفق، بسیار با اهمیت است که دنبال اخبار فناوری باشند.

 اهمیت فناوری روز و دنبال کردن اخبار فناوری و تکنولوژی

فناوری دارای اهداف مختلفی است و برای هرکس با توجه به سطح آگاهی وی از جامعه و نوع شخصیت اخلاقی وی معنای متفاوتی دارد. در دنیای امروز فناوری را می توان در هر گوشه و کناری از دنیا یافت از فروشگاه های محلی در کوچکترین و دور افتاده ترین روستاها تا فروشگاه های زنجیره ای در بزرگترین و پیشرفته ترین شهرها، با بینش این توسعه سریع و فراگیری فناوری در جامعه، می توان به اهمیت پیگیری اخبار فناوری در جهان دست یافت در حالی که برخی تمایلی به پذیرش پیشرفت های جدید فن آوری ندارند، اما بیشتر ما نوعی فناوری در خانواده خود داریم. تلفن هوشمند و رایانه خانگی دو فناوری جدید و نوظهور هستند که بیشتر خانواده ها دارند. هیچ بحثی وجود ندارد که این فناوری در زندگی روزمره ما، برای بهتر و شاید بدتر شدن ما، یکپارچه شده اند. بار دیگر این مسئله را بررسی می کنیم که پیشرفت و توسعه فناوری و علم و دانش بر کسی پوشیده نیست اما آیا متوجه شده اید که سرعت این پیشرفت و تکنولوژی چه موقع افزایش سرسام آوری در جامعه پیدا کرد آری به احتمال زیاد شما هم متوجه این موضوع شده اید. زمانی که بشریت طریقه پیگیری درست و سریع اخبار تکنولوژی را متوجه شد یکی از توسعه های فوق العاده بشریت به نام انقلاب صنعتی اروپا اتفاق افتاد در مواجه با فناوری افرادی مخالفت را انتخاب کردند که با توجه به تاریخ مکتوب هیچ کدام موفق نشدند بنابراین می توان چنین نتیجه گرفت که در حال و آینده همه انسان ها خود را با فناوری و توسعه آن هماهنگ می کنند.

اخبار تکنولوژی

دانش و فناوری عوامل تاثیر گذار در اخبار فناوری

دانش، فناوری در نتایج اخبار فناوری و تکنولوژی

انسان ها علم را به خوبی می شناسند و پیگیر آن هستند اما آیا تاکنون به مرز، تفاوت و شباهت بین دانش و فناوری توجه کرده اید از لحاظی می توان گفت فناوری نتیجه علم و دانش است اما همیشه اینطور نیست  اولین و مهم ترین علت علاقمندی انسان ها به فناوری و پیگیری اخبار فناوری را می توان در آرمانگرایی انسان ها دانست. برای دست یافتن به آمال و آرزوها همیشه باید با کمک ایده ها و خلاقیت های خود یا ایده ها و خلاقیت های کامل و ناقص دیگران بتوانیم آرزوهای خود را عملی کنیم و با رسیدن به اهداف خود به اعتماد به نفس و احساس رضایت از زندگی خود دست یابیم. دومین علت علاقمندی انسان ها به اخبار تکنولوژی و فناوری را می توان در به دست آوردن ثروت دانست، تعداد افرادی که با ایجاد یک فناوری جدید به ثروت هنگفتی رسیده اند و با استفاده از تکنولوژی جدید در زندگی و کسب و کار نوپا یا باسابقه خود متمول گردیده اند بسیار زیاد است. به مانند هر زمینه ای متاسفانه کشورهای بیگانه در تکنولوژی های امروزی بسیار پیشرفته اند با نگاهی دقیق می توان در سیستم علمی و جامعه مجازی این کشورها به این امر مهم رسید که در این کشورها رویداد های علمی و پژوهش و اخبار تکنولوژی آن ها به خوبی و در حداقل زمان در دسترس افراد مشتاق در این زمینه ها قرار می گیرد پس نباید اثر اخبار فناوری بر کسی پوشیده باشد بعد از پیشرفت شگرف این کشورها.

اخبار تکنولوژی

تاثیر شگرف پنج نقطه از زندگی بشر در اخبار تکنولوژی

  • تحصیلات: امروزه در جامعه هر نوع آموزشی اعم از مفید و غیر مفید را می توان در شبکه های مجازی با استفاده از فناوری دنبال کرد. فرهنگ جامعه ها به سمت تحولی عظیم در جهت نگرش مثبت در زمینه توجه به اخبار تکنولوژی در حرکت می باشد.
  • ارتباطات: اخبار فناوری با این مورد توانست توسعه ی روز افزون و روبه رشدی داشته باشد که در انقلاب صنعتی و در سال های اخیر در انقلاب فناوری های کامپیوتری نقش اساسی داشته است.
  • امنیت: فناوری می تواند احساس امنیت بیشتری درهرخانواده یا مشاغل ایجاد کند. دستگاه های امنیتی و نرم افزارهای زیادی برای امنیت داده های شما ، محافظت از خانه در هنگام غیبت و موارد دیگر در دسترس است. فناوری از این جهت مهم است که باعث می شود به هر دلیلی شخصی و شغلی احساس امنیت بیشتری در هر زمینه از زندگی داشته باشید یکی از نکات پیشرفت امنیت توسعه ی اخبار تکنولوژی و به طور کلی اخبار روز می باشد.