پایگاه خبری خانه فوتبال:
دهمین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو با ارائه 3 محصول محبوب این خودروساز به مدت 3 روز از تاریخ 3 آذر 99 تا پایان دیروز 2 دی ماه 99 ادامه داشت و امروز نیز 3 دی ماه 99 مراسم قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی درحال برگزاری است و اسامی برندگان دهمین مرحله قرعه کشی ایران خودرو اعلام می شود در ادامه اسامی برندگان هر کدام از 3 محصول عرضه شده در طرح فروش فوری ایران خودرو را به صورت مجزا  مشاهده میکنید. همچنین قابل توجه متقاضیان ثبت نام در طرح های فروش فوری ایران خودرو و سایپا این خدمات به صورت اینترنتی قابل اجرا می باشد و متقاضیان جهت ثبت نام باید به سایت ایران خودرو یا سایپا وارد شوند و مراحل را جهت ثبت نام و حتی پس از انجام قرعه کشی برای مشاهده اسامی برندگان خودرو وارد شوند. 
 
ایران خودرو در دهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از یکشنبه 30 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته است.

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

قرعه کشی دهمین مرحله فروش فوری ایران خودرو امروز چهارشنبه 3 دی 99

قرعه‌کشی مرحله دهم فروش فوق العاده ایران خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه سوم دی ماه برگزار می‌شود. در این طرح سه محصول پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور تی یو۵ با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

 

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز 3 دی 99

ایران خودرو 1

 
بنا بر اعلام سایت ایران خودرو امروز چهارشنبه 3 دی ماه 99 مراسم قرعه کشی فرو فوق العاده 3 محصول ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی متعاقبا از همین سایت و همچنین با ورود به سایت ایران خودرو قابل مشاهده می باشد. 

 

 
 
 
 
همچون روال همیشگی طرح‌های فروش فوق‌العاده، پس از پایان مهلت ثبت‌نام و احراز هویت متقاضیان، قرعه‌کشی از میان ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط در حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد و پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی، اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان نیز ظرف پنج روز بایستی وجه خودرو را از طریق همان سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند.
همچون روال طرح‌های فروش خودروسازان، به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌ها شامل اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی است.

همچنین ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی نیز پابرجاست. ضمن اینکه گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی حداقل کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو، الزامی است.

براساس شرایط مندرج در جدول قیمتی، مبلغ یک میلیون تومان از ثمن معامله توسط مشتری، به مدت یکسال پرداخت نخواهد شد و به ازای دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفا در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی‌تواند قبل از موعد مقرر، وجه باقی‌مانده را پرداخت کند.

بدیهی است که عدم واریز وجه خودرو در موعد مقرر، به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی خواهد شد. ضمن اینکه لازم به ذکر است که منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشدند نیز می‌توانند در این طرح فروش، مجدد اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

زمان واریز جه متقاضیان خودرو ایران خودرو

 
متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

 
اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 
 
 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو امروز چهارشنبه 3 دی 99

 
کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

نوع خودرو قیمت مصوب فروش رنگ قابل عرضه

 
نوع خودرو قیمت مصوب فروش رنگ قابل عرضه
پژو ۲۰۶ تیپ دو ۱.۱۰۱.۱۱۳.۰۰۰ سفید
پژو پارس بنزینی ۱.۲۱۵.۴۷۴.۰۰۰ سفید
پژو پارس با موتور تی یو۵ ۱.۲۶۳.۴۹۱.۰۰۰ سفید

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: