جدایی محمدرضا شریفی نیا از آزیتا حاجیان آن هم پس از سالیان زیادی زندگی مشترک و داشتن دو دختر باعث تعجب همگی شده بود. دو بازیگر مشهور پس از سال‌ها طلاق و جدایی به خاطر فرزندان شان یک دیگر را دیدار کردندو دراین دورهمی خانوادگی عکسهای صمیمی گرفتند.

ماجرای جدایی محمدرضا شریفی نیا و همسرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ملیکا شریفی نیا با انتشار این عکسهای در اینستاگرامش نوشت :یک شب جذاب و به یاد ماندنی درکنار خانواده ی عزیزتراز جانم و دوستان عزیز و هنرمند بسیار …ملیکاشریفی نیا دختر دو هنرمند محبوب کشورمون دریک گفت و گو از راز طلاق پدر و مادرش محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان پرده برداشتو گفت پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند.

محمدرضا شریفی نیا

آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا مدتی است با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به اسم محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. ایشان طراح صحنه تئاتر هستند ودر یکی از نمایشها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشتبه عنوان طراح صحنه درکنار گروه حضور داشتند.

محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. او همسر سابق آزیتا حاجیان ؛بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد.


فال امروز خود را بخوانید ، دوشنبه 29 دی ماه 99


محمدرضا شریفی نیا

فراگیری تئاتر و بازی در نمایشها را از اواسط دهه 1350 شروع کرد.همینطور بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با اوینار کاری از شهرام اسدی شروع کرد.شریفی نیا برای نخستین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فیلم پری « داریوش مهرجویی » درسال 73 معرفی شد.

آزیتا حاجیان

محمدرضا شریفی نیا