مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده دو خودروی پارس TU ۵ و پارس معمولی ایران خودرو امروز یکشنبه ۱۷ مرداد برگزار می‌شود.

قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امروز قرعه کشی محصولات ایران خودرو انجام می شود. پایگاه ایران خودرو تاکید کرده، پس از واریز وجه توسط متقاضی نیز پیامک تایید واریزی برای وی از سرشماره یادشده ارسال می‌شود. در قرعه کشی ایران خودرو حتما باید فردی که نام نویسی کرده است دارای گواهینامه باشد. تاکنون در قرعه کشی ایران خودرو مدل های مختلف این شرکت به مردم واگذار شده است. قرعه کشی ایران خودرو به این صورت است که به صورت 90 روزه و فوری خودرو تحول داده خواهد شد. 

پیش فروش ایران خودرو

مراسم قرعه کشی از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت به صورت زنده پخش می‌شود.

مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

منتخبان به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

گفتنی است، در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، دو خودروی، پارس TU ۵ و پارس معمولی با قیمت قطعی مندرج در بخشنامه فروش و موعد تحویل حداکثر ۹۰روزه عرضه می‌شود.