ماندانا دانشور همسر حمیدگودرزی است که خبرجدایی آنها از همدیگر کلی حاشیه ساز بود.طبق آخرین اخبار قرار است او تجربه بازیگری داشته باشد.

عکس جدید حمید گودرزی در کنار همسرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ماندانا دانشور دختر ایرانی و همسر بازیگر معروف حمید گودرزی است. از اینکه او چندساله است و جزئیات زندگی او چیست زیاد اطلاعاتی در دسترس نیست. با کمی جست و جو مطلبی درباره نحوه آشنایی حمیدگودرزی و همسرش وجود دارد که در ادامه آن را می خوانید.

حمید گودرزی:سال 82 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم.آشنایی ما از آنجا شروع شد.من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم.

ماندانا دانشور:من ماندانا 16 ساله,محصل بودم.

حمید گودرزی:این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من,مخالفت های اولیه خانواده همسرم شروع شد چون آنها در آمریکا ساکن بودند.

حمید گودرزی:تا حدی بله و مساله دیگر این بود که سطح اقتصادی خانواده همسرم,از خانواده من بالاتر بود.

ماندانا دانشور:البته فکر می کنم بیشتر به این دلیل بود که آن زمان 16 سال داشتم و نظر پدرم این بود که من هم باید همراه آنها به آمریکا بروم.

حمید گودرزی:تا آن زمان قصد ازدواج نداشتم اما با خودم گفتم اگر قصد ازدواج داری,تا آخر این مشکل جلو برو اما این مخالفت ها به سال نکشید و با پا فشاری کردن ما,با هم ازدواج کردیم.پدر ماندانا به من پیشنهاد داد که به آمریکا بروم اما من دوست نداشتم برای زندگی جایی غیر از ایران باشم چون شغل من داشت در ایران شکل می گرفت.

حمید گودرزی

جدا شدن ماندانا دانشور از حمید گودرزی

جدایی حمیدگودرزی و ماندانا دانشور به چندسال پیش باز می گردد. ابتدا خبر این جدایی در خبرگزاری ها منتشر شد و سپس شایعات ادامه پیدا تا اینکه ماندانا دانشور در نامه ای که از آمریکا به ایران ارسال کرده بود در خصوص اتفاقات میان خود و و حمید گودرزی نوشت : بعنوان دفاع از شراف زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم و بزودی خبر درست را به گوش شما می رسانم اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند.

حمید گودرزی

بدانید به من و روح من چه کذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب ۵۰۰ برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود ! از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم بیرون.

گفتنی است که در همان زمان نیز حمید گودرزی در رابطه با علت طلاق از همسرش به هواداران گفته بود. او درحالی که دلیل این جدایی را فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور دانست اینطور نوشت:

من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت .

حمید گودرزی

بازگشت ماندانا دانشور به ایران

همان سالها بود و درست همان زمانی که خبرهای مربوط به جدا شدن ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی داغ بود که خبر دیگری نیز منتشر شد.او به ایران بازگشته است.

همسر حمید گودرزی که خبر طلاقش و نامه سرگشاده اش درباره اختلافاتش با این بازیگر کشور؛ جنجال به پا کرده بود، از بازیگر شدن خودش خبر داد.

او با تایید خبر بازیگری خود گفت: فعلا اجازه ندارم جزئیاتی در این باره اعلام کنم.

وی در خصوص این که این فیلم در ایران و یا آمریکا ساخته می شود گفت: این فیلم عوامل حرفه ای و کارگردانی بزرگ دارد و پس از قطعی شدن، جزئیات آن را در اختیار مردم قرار خواهم داد.

حمید گودرزی

(فیلم شناسی)

فیلم ها

    1393:ایران برگر 

    1389:دزدان خیابان جردن 

    1389:زن ها شگفت انگیزند(ما سه نفر)

    1388:داماد خجالتی 

    1388:خیابان بیست و چهارم 

    1387:کیش و مات 

    1386:انعکاس 

    1386:تلافی 

    1386:قرنطینه 

    1386:مجنون لیلی

    1385:بی وفا

    1385:گناه من 

    1384:چپ دست

    1384:قتل آنلاین 

    1383:بازنده 

    1381:پسران مهتاب 

    1378:سهراب

حمید گودرزی

سریال ها

1388 پنجمین خورشید 

1383 کمکم کن 

1383 تب سرد 

1381 مسافری از هند