لی انصاریان یکی از آخرین یادگاری هایی که برای مردم به جا گذاشت شرکت در برنامه "COME ON TV" بود.

وقتی علی انصاریان موهای مجری را قیچی کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی انصاریان  بازیکن جنجالی و با سابقه فوتبال کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا حدود یک هفته در بیمارستان بستری بود، چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه در ۴۳ سالگی درگذشت.  علی انصاریان  بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت بود.  علی انصاریان  علاوه بر بازیکن فوتبال بود در عرصه هنر و اجرا هم فعالیت هایی داشت.  علی انصاریان  طرفداران بسیار زیادی دارد.  علی انصاریان  فوتبالیست و هنرمند کم‌حاشیه‌ای بود.

یکی از برنامه هایی که علی انصاریان در اواخر عمر در آن حضور یافت برنامه "COME ON TV" بوده که با اجرای محمد سوری برگزار می شود.

مجری این برنامه گفت : هفته اول دی ماه علی انصاریان مهمان این برنامه بود و لحظات بسیار دلچسب و تکرار نشدنی را تجربه کردیم اما با شنیدن خبر بیماری  علی انصاریان  در بهمن ماه صبر کردیم و به این امید بودیم که وی سلامتش را به دست آورد و به عنوان یک سورپرایز این بخش از برنامه را پخش کنیم اما متاسفانه با شنیدن خبر فوت  علی انصاریان  شوک بزرگی به جامعه ورزشی و هنری و خانواده ایشان و مردم وارد شد.

تصمیم گرفتیم با کسب اجازه از خانواده محترم انصاریان بخش اول این برنامه را پخش کنیم تا هم یاد  علی انصاریان  را زنده نگه داریم و هم درخواست صبر ومسئلت داشته باشیم برای خانواده عزیزش

علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امروز چهارشنبه در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. او در مصاحبه ای قدیمی گفته بود: کاش قبل از مادرم بمیرم. حال او پیش از مادرش به دیار باقی شتافته و به آرزویی که داشته رسیده است.