گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول خود را در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌کند.

قرعه کشی ایران خودرو برای 5 محصول امروز انجام می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیش فروش 5 محصول ایران خودرو با تحویل یک ساله
پیش فروش 5 محصول ایران خودرو از طریق سایت​
پیش فروش 5 محصول ایران خودرو و زمان قرعه کشی​

پیش فروش 5 محصول ایران خودرو به مناسبت عید غدیر از هفته گذشته آغاز شد. پیش فروش 5 محصول ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر یک ساله در حال انجام است.پیش فروش 5 محصول ایران خودرو امروز به پایان می رسد. پیش فروش 5 محصول ایران خودرو شامل دنا پلاس هم می شود. پیش فروش 5 محصول ایران خودرو  تنها برای افرادی است که تا به امروز خودروی به نام آنها ثبت نشده باشد.

پیش فروش 5 محصول ایران خودرو با تحویل یک ساله

گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول خود را در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله، عرضه می‌کند که امروز آخرین مهلت ثبت نام است.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پنج محصول عرضه شده در این طرح هستند.

موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از خرداد تا مردادماه سال ۱۴۰۱ تعیین شده است.

پیش فروش 5 محصول ایران خودرو از طریق سایت

افراد برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی که با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود، تعیین خواهند شد. متقاضیان برای ثبت نام در این طرح تنها امروز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت نام کنند.

نام خودرو مبلغ پیش پرداخت علی الحساب (تومان)
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای 108.131.000
رانا پلاس 90.195.000
سورن پلاس 102.128.000
دناپلاس توربوشارژ دستی 142.699.000
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک 195.044.000
 

پیش فروش 5 محصول ایران خودرو و زمان قرعه کشی

مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۰ مردادماه در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار خواهد شد.

این بار ایران‌خودرو پیش‌فروش پنج خودرو را با تحویل یک ساله آغاز کرده که ارزان‌ترین آن رانا است. مبلغ پیش‌پرداخت مورد نیاز برای آن تنها ۹۰ میلیون تومان است و خریدار یک سال فرصت دارد تا مبلغ نهایی را به حساب ایران‌خودرو البته آن طور که خودروساز تعیین می‌کند واریز کند. مبلغ نهایی هنوز مشخص نیست.

این خودروساز در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم، ثبت‌نام برای مرحله جدید پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک را از چهارشنبه آغاز کرده و به مدت چهار روز به اجرا می‌گذارد.

موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از خرداد تا مردادماه سال ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان تعیین شده است.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح تا پایان روز شنبه نهم مردادماه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.irمراجعه کنند.

پیش فروش 5 محصول ایران خودرو

 

مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، ساعت 10 صبح روز یکشنبه 10 مردادماه در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی در این طرح، محدودیت‌های فروش فوق‌العاده کماکان اجرا می‌شود.