دانلود قانونی قسمت دوم سریال خاتون و قسمت سوم قبله عالم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری و نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

برای دانلود قسمت دوم 2 سریال خاتون به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 2 سریال خاتون  

خاتون روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود

درباره سریال خاتون

تاریخ ایران با همه فراز و فرود‌هایش در زندگی تک‌تک ایرانی‌ها جریان دارد و سریال تاریخی «خاتون» هم به داستانی در همین‌باره پرداخته؛ روایت زیروبم‌های خانواده‌ای که اوایل شهریور ۱۳۲۰ قصه‌شان آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

درباره سریال قبله عالم

سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی است که از صبح امروز وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

867-394

حامد محمدی پس از نگارش فیلمنامه های ” طلا و مس ” و ” حوض نقاشی” و ساخت فیلم های سینمایی «چپ راست»، «چهار انگشت»، «اکسیدان» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در نخستین تجربه سریال‌سازی در نمایش خانگی سراغ بخش کمتر شنیده شده ای در زندگی شخصی قبله عالم رفته ‌است.

بازیگران سریال قبله عالم

در این سریال طنز که به اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین شاه می‌پردازد، حامد کمیلی در نقش ناصرالدین‌شاه، شقایق دهقان در نقش مهد علیا، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله و سوگل خلیق در نقش انیس الدوله جلوی دوربین رفته اند. پژمان بازغی، سام درخشانی و اردشیر رستمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

داستان سریال قبله عالم

در خلاصه داستان این سریال آمده است: (ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می‌آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است)

290-194

زمان پخش قسمت سوم سریال قبله عالم

این سریال هر هفته یکشنبه 8 صبح در سایت فیلمین منتشر می شود.

برای دانلود قسمت دوم سریال قبله عالم با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت سوم سریال قبله عالم

امروزه با رشد تکنولوژی و نیاز انسانها به محتوای مفید تعداد درخواست ها برای دانلود فیلم نیز در فضای مجازی افزایش یافته است. وبسایت فیلمین یکی از منابع معتبر و مجاز است که با ترافیک دانلود نیم بها آرشیوی سراسر غنی در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. شما میتوانید باقی سریال ایرانی ها را که به صورت قانونی وجود دارد، از فیلمین دانلود کنید.