گیربکس صنعتی مورد نیاز خود را گران نخرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

همان طور که می‌دانید، یکی از اصلی ترین قطعاتی که در دستگاه های صنعتی استفاده می‌شود، گیربکس صنعتی است. این نوع گیربکس ها دارای معماری خاصی نسبت به سایر گیربکس های مورد استفاده در خودرو ها دارند. کیفیت گیربکس های صنعتی به مراتب بالاتر از سایر مدل های گیربکس ها می‌باشد و همین موضوع نیز تعیین کننده قیمت آن ها است. در این مطلب سعی داریم تا بهترین مدل های گیربکس صنعتی را برایتان معرفی کرده و شما را با برترین تولید کننده این گیربکس ها آشنا خواهیم ساخت. برای خرید گیربکس صنعتی مورد نیاز خود می‌توانید خرید خود را از این شرکت، با قیمت های مناسب انجام دهید. با ما همراه باشید.

 

معرفی گیربکس صنعتی رها گیربکس

یکی از برترین و بهترین شرکت هایی که در زمینه تولید انواع گیربکس صنعتی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب فعالیت می‌کند، شرکت رهاگیربکس است. این شرکت دارای تنوع محصولاتی بسیار زیاد است و به دلیل تولید انبوه این گیربکس ها، قیمت نسبتا پایین تری در بازار را برای خود اختصاص داده است. همچنین یکی از شرکت های تخصصی در زمینه تولید قطعات گیربکس نیز می‌باشد که با بالاترین استاندارد های جهانی نسبت به تولید آن ها اقدام می‌کند. کیفیت ساخت گیربکس های صنعتی نیز بستگی به معیار ها و استاندارد های جهانی مرتبط است که توسط رها گیربکس رعایت می‌شوند. گیربکس صنعتی دارای مدل های مختلفی است که نسبت به دستگاه، می‌تواند متغیر باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به شرح انواع مختلف این گیربکس ها بپردازیم.

10

بررسی گیربکس صنعتی هلیکال

گیربکس هلیکال یکی از بهترین گیربکس هایی می‌باشد که در اکثر موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع گیربکس صنعتی به دلیل توان بالایی که دارد، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. در این نوع گیربکس ها دارای تعداد زیادی دنده هستند که به صورت زوج دنده کنار یکدیگر به صورت مارپیچی قرار گرفته اند. دنده های محور گیربکس هلیکال به صورت مورب قرار گرفته اند و این امر باعث کاهش استهلاک چرخ دنده ها می‌شود. همچنین از وارد شدن فشار زیاد به آن ها نیز جلوگیری می‌کند. محوری که قدرت تولید شده گیربکس را خارج می‌کند، دقیقا در امتداد محور الکتروموتور قرار گرفته است و باعث می‌شود تا قدرت شافت به صورت مستقیم بر روی محور قرار بگیرد. یکی از اصلی ترین شاخصه های گیربکس هلیکال، کم صدا بودن آن است. برای مشاوره رایگان در مورد خرید گیربکس هلیکال می‌توانید با کارشناسان رهاگیربکس در ارتباط باشید. رهاگیربکس از بهترین تولید کنندگان گیربکس های هلیکال می‌باشد که با قیمت مناسبی آن ها را به فروش می‌ رساند.

 

گیربکس حلزونی

گیربکس صنعتی حلزونی یکی دیگر از انواع گیربکس های تولید شده در رهاگیربکس می‌باشد. جالب است بدانید که این نوع گیربکس، علاوه بر ابعاد کوچکی که دارد، دارای صدای کمی نیز می‌باشد. همچنین این نوع گیربکس، به دلیل کاربردی بودنش، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصلی ترین وظیفه این گیربکس، کاهش سرعت می‌باشد. همچنین با کاهش سرعت می‌تواند قدرت مضاعفی را نیز تولید کند. از اصلی ترین مزایای جعبه دنده های حلزونی، صدای کم آن ها و حرکت آسان چرخ دنده های بدون هرگونه درگیری می‌باشد. اگر می‌خواهید در مورد این نوع جعبه دنده، اطلاعات زیادی به دست آورید می‌توانید با کارشناسان رهاگیربکس در ارتباط باشید.

بررسی جعبه دنده های خورشیدی و مزایای استفاده از آن ها

گیربکس صنعتی خورشیدی دارای عملکرد خاصی می‌باشد. این نوع گیربکس دارای قدرت کاهنده و افزاینده است که بستگی به نوع حرکت چرخ دنده هایش دارد. برای مثال، اگر یکی از چرخ دنده ها حرکت نکند و بقیه چرخ دنده ها کار کنند، سرعت و گشتاور تغییر خواهند کرد. اگر در گیربکس های خورشیدی، سرعت را افزایش دهیم، گشتاور ما کاهش خواهد یافت. همچنین اگر سرعت را کاهش دهیم، گشتاور ما افزایش پیدا خواهد کرد. به عبارتی می‌توان گفت که سرعت و گشتاور در جعبه دنده های خورشیدی رابطه معکوس دارند. در گیربکس خورشیدی کمترین نیرو را می‌توان به گشتاور زیادی تبدیل نمود. همچنین این نوع گیربکس ها دارای صدای بسیار کمی می‌باشند که خود به عنوان مزیت شناخته می‌شود. باری که این نوع جعبه دنده ها متحمل می‌شوند می‌تواند به صورت عمودی و افقی باشد. شرکت رهاگیربکس از برترین ارائه دهندگان گیربکس های صنعتی خورشیدی می‌باشد که با قیمت مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

نکات قابل توجه در انتخاب و خرید گیربکس صنعتی

همان طور که گفتیم، گیربکس صنعتی از اصلی ترین قطعاتی می‌باشد که باید در انتخاب و خرید آن بیشترین دقت لازم را داشت. زیرا یکی از اصلی ترین عوامل محرکه دستگاه ها و تبدیل نیرو، همین جعبه دنده می‌باشد. هر جعبه دنده دارای گشتاور و سرعت مختلفی است که نسبت به کاربرد آن در صنعت خود باید آن را انتخاب نماییم. همچنین در انتخاب جعبه دنده باید به توانی که وارد گیربکس می‌شود نیز دقت نمود. زیرا نیرو و سرعت تولید شده در جعبه دنده رابطه کاملا مستقیمی دارند. همچنین باید علاوه بر این موارد، به گشتاور تولید شده از سرعت محرکه و دور خروجی گیربکس توجه کرد. زیرا اصلی ترین راندمان جعبه دنده را همین المان ها مشخص می‌نمایند. از مشتریان طرف قرارداد شرکت رهاگیربکس می‌توان شرکت ذوب آهن پاسارگاد، مجتمع فولاد اصفهان، شرکت گیتی پسند و ... را نام برد.

برای خرید انوع گیربکس صنعتی می‌توانید مجموعه تخصصی رهاگیربکس را انتخاب کرده و با کارشناسان حرفه ای آن ها نیز مشورت کنید تا بهترین گیربکس را خریداری نمایید. می‌توانید با بازدید از سایت rahagearbox.ir نمونه های مختلف این جعبه دنده ها را مشاهده نمایید.

11