تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز درحفظ ایمنی محیط کار است. تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی در انواع مختلف تهیه و عرضه میشود

خرید انواع تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین، وب سایت الو ایمنی از جمله فروشگاه های اینترنتی موجود در زمینه فروش تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی، آتش نشانی و ترافیکی بوده و با هدف عرضه و توزیع لوازم ایمنی مختلف و تجهیزات ترافیکی، فعالیت خود را آغاز نموده است. این فروشگاه اینترنتی، با محوریت ارائه محصولات با کیفیت به شکل آسان، سریع و مقرون به صرفه در حال گسترش خدمات مختلف خود در سراسر کشور بوده و کسب رضایت مداری و تامین نیاز مصرف کننده داخلی را  سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

 

 الو ایمنی

 فروشگاه اینترنتی الو ایمنی دربرگیرنده طیف وسیعی از تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی بوده و با در نظر گرفتن عامل مهمی مانند کیفیت، به عنوان یکی از اصلی ترین فاکتورهای تاثیر گذار در کسب اعتماد خریدار، به برقراری و اجرای اصول و مقررات ایمنی در اماکن صنعتی، محیط های کاری و پروژه های عملیاتی آتش نشانی و ترافیکی پرداخته است. 

 

عرضه تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی آتش نشانی

  معمولاً تجهیزات آتش نشانی به دو شکل تجهیزات ایمنی و آتش نشانی  منازل، ساختمان های مسکونی، سازمان ها، اداره جات و ارگان های دولتی و خصوصی و تجهیزات مورد نیاز سازمان های آتش نشانی به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد. در این بین، تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و نقش بسیار مهمی در پیشگیری و ممانعت از بروز آسیب های شغلی  و حوادث ناگوار در حین انجام عملیات های اطفای حریق بر عهده خواهند داشت. کلاه ایمنی، لباس کار آتش نشانی، ماسک اکسیژن، کفش ایمنی، انواع دستکش های ایمنی و کپسول آتش نشانی از جمله تجهیزات حفاظت فردی عرضه شده در وب سایت ما بوده  و با در نظر گرفتن فاکتورهای استاندارد بین المللی، حداکثر کیفیت و حداقل قیمت در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت. کیفیت و تنوع، دو عامل بسیار مهم در انتخاب تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی جهت افزایش ضریب ایمنی مشاغل پر خطر بوده و تاثیر بسیار زیادی در کسب اعتماد و مراجعه مجدد خریداران به فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه خواهند داشت؛ از اینرو این دو فاکتور مهم، به شکل قابل توجهی در فروشگاه اینترنتی ما اجرا گردیده و تضمین ایمنی فردی در محیط کار به عنوان یکی از اهداف اصلی در این وب سایت در نظر گرفته شده است.

 

 کلیه محصولات عرضه شده در الو ایمنی، از شرکت های معتبر و صاحب نام در زمینه تولید و یا واردات تجهیزات و لوازم ایمنی آتش نشانی در انواع فردی و صنعتی تهیه شده و تمامی پارامترهای کنترل کیفی مانند مقاومت و محافظت در برابر خطراتی مانند برق گرفتگی، سوختگی، بریدگی، حرارت، تماس با مواد شیمیایی آسیب زا مانند اسید و گازهای شیمیایی را دارا هستند.

 

تجهیزات ترافیکی فروشگاه الو ایمنی

 تجهیزات ترافیکی، ابزار و تجهیزاتی هستند که جهت مدیریت و سازماندهی ترافیک، برقراری مقررات راهنمایی و رانندگی، پیشگیری از بروز تصادفات زنجیره ای و حفظ امنیت جان عابرین پیاده مورد استفاده قرار گرفته و ایمنی تردد های بین شهری و جاده‌ای را افزایش خواهند داد. انواع تابلوهای ترافیکی، تجهیزات ترافیکی پارکینگ، تجهیزات مورد استفاده در ساخت سرعت گیر های جاده ای و بین شهری، استوانه ای ها، کله قندی ها و چشم گربه ای های ترافیکی، انواع شبرنگ ها، جدا کننده ها، بشکه های ترافیکی، گل میخ ها و استات ها از مهمترین محصولات و تجهیزات ترافیکی به شمار می آیند.

587

انواع تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی

 پرطرفدارترین و پرفروش ترین تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی عرضه شده در الو ایمنی، انواع دستکش های یکبار مصرف، از جمله دستکش لاتکس پودری، ماسک پزشکی ۳ لایه ، ماسک سوپاپ دار n95  و ماسک 2 فیلتر 3a نیم صورت  هستند که کاربرد فراوانی در محافظت و ایمنی فردی داشته و از بروز بسیاری از آسیب ها و خطرات جدی پیشگیری خواهند نمود.

 دستکش لاتکس پودری

 دستکش های لاتکس پودری دارای قدرت محافظت بسیار زیادی بوده و به شکل آج دار تولید خواهد شد. پوشش آج دار سطح دستکش های لاتکس پودری، جهت سهولت نگهداری و در دست گرفتن ابزار و تجهیزات مختلف تعبیه شده و در سایزهای مختلف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده می شود.  دستکش های لاتکس پودری تهیه شده توسط فروشگاه اینترنتی ما، دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ بوده و به شکل غیر استریل در بسته های ۱۰۰ عددی تهیه و توزیع خواهند شد.

985

ماسک سه لایه پزشکی

 ماسک سه لایه پزشکی و جراحی از بهترین و مطمئن ترین تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی بوده و جهت پیشگیری از ورود ذرات معلق عفونی، بیماری زا، آلرژی زا و آسیب رسان به سیستم تنفسی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از ماسک، معمولاً از مقاومت بسیار زیادی در برابر ورود مواد خارجی به سیستم تنفسی برخوردار بوده و علاوه بر داشتن سه لایه غیر قابل نفوذ، هیچگونه مشکل تنفسی برای شخص ایجاد نخواهند نمود.

 

 ماسک سوپاپ دار n95

ماسک های سوپاپ دار n95  یکی دیگر از انواع تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی در برابر ریزگردهای معلق موجود درهوا، ویروس ها، باکتری ها، ترکیبات شیمیایی آسیب رسان و سایر فرآورده‌های تولیدشده در مشاغل پرخطر بوده و به دلیل داشتن سوپاپ، قادر به فیلتراسیون و تصفیه کامل ذرات آسیب رسان به سیستم و مجاری تنفسی خواهد بود. همچنین ماسک سوپاپ دار n95 به دلیل داشتن سوپاپ، از تجمع هوای بازدم، ایجاد رطوبت و احساس خفگی پیشگیری خواهند نمود.

 ماسک 2 فیلتر 3a نیم صورت

 ماسک های  محافظ نیم صورت به دو شکل فیلتر دار و بدون فیلتر در بازار موجود بوده و با ایجاد پوشش در سطح بینی و دهان، از بروز آسیب‌های جدی تنفسی در محیط های کاری و مشاغل پرخطر پیشگیری خواهد نمود.  ماسک های فیلتردار نیم صورت تهیه شده در این فروشگاه، از قطعات پلاستیکی با کیفیت و مرغوب تهیه شده و از قدرت جذب بسیار بالایی برخوردار هستند. خرید تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی از این وب سایت پیشنهادی ویژه بوده و لذت یک خرید رضایت بخش را به ارمغان خواهد آورد.

 

 


 

 [a1]عمده رسانه‌ها محدودیت خاصی در تعداد کلمه رپورتاژ ندارند اما بهتر آن است بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. ایده‌آل آن است که بسته به هدف محتوا از ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ کلمه باشد.