پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هتل های مشهد به طور متعدد در اطراف حرم و یا کمی دور تر ایجاد شده است که می توان گفت تقریبا در نقاط مختلف این شهر چند هتل به چشم می خورد. اما آیا شما به دنبال هتل برتر برای اقامت هستید یا هتل معمولی؟ آن دسته از زائرینی که اقامت در یک هتل لوکس بی نظیر را ترجیح می دهند اغلب هتل های پنج ستاره در این شهر را مورد انتخاب قرار خواهند داد.

زمانی که در بین هتل های برتر و یا هتل های پنج ستاره مشهد به دنبال یک هتل ایده آل برای اقامت می گردید، قطعا با نام هتل قصر طلایی مشهد مواجه خواهید شد. هتل قصر طلایی به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد از زائرین عزیز پذیرایی می کند. البته جالب است بدانید نه تنها زائرین، بلکه برخی از شهروندان مشهد نیز علاقه مند به گذراندن لحظات خود در این هتل می باشند.

هتل قصر طلایی مشهد را می توان از محبوب ترین و معروف ترین هتل هایی دانست که کمتر کسی نام آن را نشنیده است. سرچ بالای نام این هتل در جستجوی گوگل توسط کاربران، به خوبی نمایانگر اهمیت آن می باشد. اگر قصد اقامت در هتلی همچون هتل قصر طلایی مشهد را دارید، مقاله ذیل را تا انتها دنبال کنید.

هتل قصر طلایی مشهد

لابی مجلل هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد از نظر ساختمان

هتل قصر طلایی مشهد در سال 1389 پا به عرصه هتلداری نهاد و به عنوان یک هتل مجلل و بی نظیر توانست جایگاه بالایی را در همان ابتدا به دست آورد. حاج محمود سزاوار بندی پس از ساخت هتل قصر بین الملل تصمیم گرفت هتلی با شکوه تر و مجلل تر را احداث کند و از آن پس ساخت دومین هتل به نام  قصر طلایی آغاز نمود.

البته در اواسط ساخت هتل قصر طلایی حاج محمود سزاوار دارفانی را وداع گفت و متاسفانه نتوانست کار ساخت مجموعه هتل های قصر را به پایان رساند. پسر او به عنوان وارث، ساخت هتل قصر را با کوشش بسیار در سال 1389 به سر انجام رساند و آرزوی پدر را به واقعیت تبدیل کرد.

چرا هتل قصر طلایی با وجود رقبا جایگاه خود را حفظ کرده است؟

پس از احداث هتل قصر طلایی هتل های بسیاری به عنوان هتل پنج ستاره کار خود را آغاز کردند و وارد رقابت با این هتل شدند. اما با این حال هتل قصر در تمامی مراحل جایگاه خود را حفظ نمود و طرفداران بسیاری را به طور روز افزون به سمت خود جذب کرد.

مدیریت سخت کوش و مسئولیت پذیر هتل قصر طلایی مشهد با تلاش های بسیار و ارائه خدمات رایگان به مهمانان این هتل، روز به روز توجه بیشتری از گردشگران را به سمت خود جلب می کند. اکثر افراد هنوز پس از وجود بسیاری از هتل های لوکس در شهر مشهد، اقامت در هتل قصر طلایی را ترجیح می دهند. همچنین سالانه شاهد گردشگران عربی و خارجی بسیاری می باشیم که هتل قصر طلایی را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند.

هتل قصر طلایی مشهد

اتاق های زیبای هتل قصر طلایی مشهد

تنوع اتاق ها در هتل قصر طلایی، دلیلی حائز اهمیت برای استقبال زائرین

هتل قصر طلایی مشهد تنوع بسیار بالا و بی نظیری را در ایجاد اتاق های خود در نظر گرفته است که این از دلایل مهم برای ترجیح دادن این هتل به هتل هایی مانند هتل درویشی می باشد. زائرین عزیز می توانند با هر سلیقه و هر تعداد نفراتی که دارند اتاق مورد علاقه خود را با اطمینان کامل رزرو نمایند.

قیمت اتاق های هتل قصر طلایی مشهد نسبت به هتل درویشی نیز که هم رده ی آن به حساب می آید، کمی پایین تر می باشد. زائرینی که در اتاق های این هتل اقامت دارند می توانند علاوه بر لذت بردن از واحد اقامتی خود، از خدمات رایگان نیز نهایت بهره را ببرند.

چه امکاناتی در هتل قصر طلایی رایگان ارائه می شود؟

در هتل قصر طلایی مشهد امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ..... به صورت رایگان به مهمانان مقیم در این هتل ارائه می شود. از این رو افراد می توانند بدون پرداخت هزینه های بالا در خارج از هتل به راحتی از این نوع امکانات استفاده کنند.

هتل قصر طلایی مشهد

نمایی از راه پله های لوکس هتل قصر طلایی مشهد

چگونه رزرو هتل قصر طلایی را با اطمینان کامل انجام دهیم؟

رزرو هتل های مشهد مانند هتل قصر طلایی و دیگر هتل هایی که قیمت بالایی دارند گاهی افراد را دچار نگرانی و یا تردید می کند. بنابراین برای اقامت در هتل مورد نظر، نیاز مند سایت معتبر با گواهینامه های اعتبار می باشیم. یکی از سایت های پیشنهادی که تمامی خصوصیات لازم برای رزرو را داشته باشد، سایت پرشین هتل است.

بیشتر بدانید : آشنایی با هتل‌های ارزان قیمت مشهد

سایت پرشین هتل با تجربه بالا در امر هتلداری و رزرو هتل، اطمینان خاطر از نظر هرگونه رزرو از هتل های ایران را به شما عزیزان خواهد داد. برای مشورت با کارشناسان حرفه ای و پشتبانی 24 ساعته کافی است با شماره تلفن های 05131896 و 05138095 تماس بگیرید.