با وقوع آدم‌ربایی در محله تهرانپارس تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری متهمان پرونده آغاز شد.

آدم‌ربایی به دلیل اختلافات ملکی در تهرانپارس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یکشنبه بیستم فروردین‌ماه، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی و ضرب و جرح یک زن جوان توسط 2 مرد در تهرانپارس، در دستور کار امیرحسین علیمردان؛ بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی مطابق ادعای شاکی پرونده نشان می‌داد، زن جوان در سال 1397، ویلایی را از مرد جوانی در شهر انزلی خریداری کرده که در ادامه به دلیل اختلافات مالی با یکدیگر در طول این سال‌ها دچار تنش شده‌اند.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد، روز حادثه مرد جوان به همراه یکی از دوستانش  با خودروی پژو پارس به نزدیکی خانه زن جوان آمده و با یک ترفند شاکی را برای گفتگو به دلیل مشکلات به وجود آمده در رابطه با مالکیت ویلا، سوار بر ماشین خود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

اعترافات مرد جوان به قتل پدرش در شهر ری

در تحقیقات مشخص شد، 2 مرد جوان در خودروی پژو پارس با تهدید چاقو و ضرب و جرح قصد داشتند زن جوان را مجبور به امضای دست‌نوشته‌ای مبنی بر تحویل ویلا به او در شهر انزلی امضا کند که با مقاومت این زن مواجه شدند و در ادامه به طرز وحشتناکی او را از ماشین خود به آسفالت خیابان پرتاب کردند.

زن جوان پس از این حادثه از ناحیه لگن دچار شکستگی و به بیمارستان منتقل شد و از 2 مرد جوان برای رسیدگی قضایی شکایت کرد؛ همچنین  او توانست در شب حادثه پلاک خودروی پژوپارسی که سوار بر آن شده بود را بخاطر بسپارد.

پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی از سوی قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا 2 مرد جوانی که اقدام به آدم‌ربایی کرده بودند را دستگیر کنند.

به گزارش تسنیم، تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط امیرحسین علیمردان؛ بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی، ادامه دارد و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این آدم‌ربایی وارد عمل شده‌اند.