پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

کوپه شاسی بلند جیلی با نام FY11 معرفی شد + تصاویر

کمپانی خودروسازی جیلی در روزهای گذشته، یک خودروی شاسی بلند کاملا جدید تحت عنوان FY11 در فرم کوپه رونمایی کرده است.

روزهای گذشته رسانه های چینی یکسری تصاویر از محصول جدید "جیلی" منتشر کردند تا این خودروساز چینی بعد از گذشت 2 الی 3 روز مجبور به معرفی رسمی محصول خود شود. یک خودروی کوپه شاسی بلند که با نام FY11 معرفی شده و در ظاهر خود به شدت از خودروی شاسی بلند "بی ام و X4" الگوبرداری کرده است، هرچند جیلی الگوهای طراحی اختصاصی خود را داشته و جزییات طراحی اتومبیل را کاملا اختصاصی توسعه داده است تا درنهایت "جیلی FY11" با ظاهری جذاب و کاملا قابل قبول متولد شود.

3.jpg
طبق گفته منابع خبری، جیلی FY11 سومین خودروی کاملا جدید شرکت خودروسازی جیلی خواهد بود که در سال جاری و بعد از یک خودروی سدان تمام الکتریکی و همچنین یک خودروی MPV کاملا جدید راه اندازی خواهد شد. گفتنی است که خودروی جیلی FY11 براساس پلتفرم CMA ساخته شده است که با همکاری کمپانی خودروسازی ولوو سوئد توسعه پیدا کرده و اجازه می دهد تا شرکت خودروسازی جیلی ماشین های اسپرت در سگمنت های مختلف به همراه سیستم های محرک متنوع از جمله الکتریکی طراحی کند.

 5.jpg

در حال حاضر قلب تپنده جیلی FY11 را یک موتور بنزینی 2 لیتری توربوشارژر تشکیل می دهد که خروجی قدرت آن برابر با 235 اسب بخار بوده و گشتاور آن هم به مرز 350 نیوتن متر خواهد رسید که به انتخاب مشتری و بسته به مقدار هزینه پرداختی، نیروی تولیدی موتور به سمت چرخ های جلو و یا در اختیار تمامی چرخ های اتومبیل قرار خواهد گرفت.

2.jpg

4.jpg