مامور پلیس راهور کیش با اقدام به‌موقع در خدمت‌رسانی به راننده بیمار، موجب پیشگیری از حوادث احتمالی شد.

 پلیس راهور جان راننده بد حال را نجات داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، روز یکشنبه حین گشت‌زنی و نظارت بر ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح جزیره کیش، یکی از ماموران راهور متوجه بدحالی راننده در میدان امیرکبیر می‌شود.

مأمور راهور پس از اطمینان از وضعیت نامطلوب جسمانی بیمار، بلافاصله با اورژانس کیش تماس می‌گیرد و بیمار را از خودرو پیاده می‌کند تا در معرض هوای تازه قرار گیرد٬ با حضور اورژانس در محل٬ راننده خودرو به بیمارستان منتقل می شود.

اقدام به موقع و خداپسندانه رحمان جعفری کوتنایی٬ مامور وظیفه شناس پلیس کیش که سبب نجات جان راننده و جلوگیری از بروز وقایع احتمالی شد٬ از نظر شهروندان نکته بین جزیره دور نماند و کلیپ این اقدام در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شد.

رفتار مهربانانه پلیس از عوامل مهم در جلب اعتماد مردم است

علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه کیش در دیدار با مامور وظیفه‌شناس پلیس راهور اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در جلب اعتماد مردم نسبت به پلیس٬ معنویت حقیقی و کار برای خدا، رفتار مهربانانه پلیس با مردم در عین اقتدار، کارآمدی و توانمندی پلیس در انجام وظایف و ایجاد امنیت است.

وی اقدام این مامور را جوانمردانه دانست و افزود: بر من واجب است از این اقدام ماندگار تقدیر و تشکر کنم.

برپایه این گزارش٬ فرمانده انتظامی ویژه کیش با اهدای لوح و هدیه از این مامور وظیفه‌شناس تقدیر کرد.

گفتنی است٬ طی اعلام اورژانس راننده بر اثر عارضه قلبی در حال سکته بوده و اقدام پلیس بسیار به موقع ومانع ازحادثه جانی احتمالی برای این فرد شده است.

انتهای پیام/88037/