مثلث آنلاین: سید محمدرضا رضوی با اشاره به بارش شدید باران در در روز 27 اسفند 97 ،گفت: در این مدت حدود یک میلیارد و 200 میلیون متر مکعب از رودخانه تلار قائمشهر تا حوزه بهشهر در سطح افق بارش باران داشتیم.

یک میلیارد و 200 متر مکعب بارش باران در مازندران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید محمدرضا رضوی صبح جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد :آسمان مازندران برای امروز و فردا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما است.

وی آسمان استان را در روز های دوشنبه و سه شنبه ابری همراه با بارش باران در ارتفاعات مه آلود با بارش برف ،کاهش دما و وزش باد پیش بینی کرد.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: در این دو روز بخش هزار جریب میزان بارش آن بیشتر خواهد شد اما مقدار بارش به اندازه روزهای قبل که منجر به سیل شد؛ نیست.

وی ادامه داد: سامانه بارشی روز چهارشنبه از استان خارج می شود و بتدریج شاهد کاهش ابر خواهیم بود.

رضوی با اشاره به بارش شدید باران در چند روز گذشته ،گفت: در این مدت حدود یک میلیارد و 200 میلیون متر مکعب از رودخانه تلار قائمشهر تا حوزه بهشهر در سطح افق بارش باران داشتیم.

وی میزان بارش تاکام و ورکی ساری را 163 میلیمتر، سوخته سرای سوادکوه 192 میلیمتر و پل سفید 135 میلیمتر و زیرآب 145 اعلام کرد.

رضوی ادامه داد: در برخی نقاط مرتفع حدود 200 میلیمتر طی 24 ساعت و دشت ناز ساری و امیر اباد 141 میلیمتر بارش داشتیم همچنین بر اساس برآورد اولیه در آلاشت و کیاسر حدود 82 سانتی متر برف داشتیم.

مدیر کل هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.