کامبیز همچنین با برادرش خواننده پاپ مقیم لس آنجلس کارهای مشترکی را اجرا کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
فائقه آتشین مشهور به گوگوش خواننده لس آنجلسی نامی است که بار دیگر با آکادمی شبکه من و تو بر سر زبان ها افتاد و خیلی زود و با برگزاری تنها دو دوره پرتنش در نحوه اجرا که موجب نارضایتی مخاطبان گردید، تعطیل شد، البته بروز اختلاف میان هیئت داوران بویژه با هومن خلعتبری نیز در جمع شدن بساط برنامه نقش موثری داشت. اما وی کیست و تنها فرزند پسرش اکنون چه می کند؟

وی در تهران زاده شد. خانواده اش اصالتاً از آذربایجانی‌هایی بودند که از شوروی به ایران مهاجرت کرده‌ بودند. پدر و مادر گوگوش هنگامی که وی ۲ سال داشت از یکدیگر جدا شدند. وی با پدرش به دوره گردی می پرداخت و در این گشتن ها آوازه خوانی می کرد.

گوگوش نامی ارمنی برای پسران است. در کودکی دایه ارمنی‌اش او را با این نام صدا می‌کرد و بعدها این نام را به عنوان نام هنری‌اش برگزید.

همسران
۱۳۵۱ تا ۱۳۵۴ - محمود قربانی (صاحب هتل کاباره میامی و پدر کامبیز)
۱۳۵۴ تا ۱۳۵۵ - بهروز وثوقی (بازیگر)
۱۳۵۶ تا ۱۳۶۸ - همایون مصداقی (بیزنس بیمه)
۱۳۷۰ تا ۱۳۸۲ - مسعود کیمیایی (کارگردان)

تحصیلات:

دارای مدرک تحصیلی زیر سیکل

تنها فرزند گوگوش

تنها فرزند وی کامبیز است که ۴۱ سال دارد، فرزند گوگوش از همسر اولش محمود قربانی کاباره دار معروف می باشد. ظاهراً رفتار خشن و غیر قابل کنترل محمود قربانی موجب طلاق گوگوش از پدر کامبیز گردید.

کامبیز پس از انقلاب همراه پدرش از ایران خارج شده و ابتدا به فرانسه و بعد آمریکا آمد و مدتها مادرش را ندید.

کامبیز در لس آنجلس از اولین کسانی بود که موسیقی هیپ هاپ یا رپ ایرانی را آغاز کرد.

کامبیز همچنین با شهرام کاشانی خواننده پاپ مقیم لس آنجلس کارهای مشترکی را اجرا کرد. مادر شهرام کاشانی نیز مانند گوگوش برای مدت کوتاهی با محمود قربانی ازدواج کرده بود (که بعدا طلاق گرفتند) و لذا شهرام و کامبیز برادر ناتنی می باشند.

کامبیز ظاهرا مجرد است! اما دو فرزند دارد.

کامبیز، همسر سابق و فرزندش

به نظر می رسد کامبیز همیشه روحیه متمرد و سرکشی داشته است.

در این اواخر او دیگر از دنیای خوانندگی فاصله گرفته و به شکل آدم های خشن درآمده است. وقتی عکس های وی با چهره خشن پخش شد مخاطبی در زیر ویدئوی یوتیوب "شکلات" نظری داده و نوشته بود"ایکاش گوگوش سقط جنین می کرد!"

مخاطبی دیگر او را "بچه سوسول" خوانده بود و دیگری گفته بود "تو خودت عین جوادی!" اما آنها که کامبیز را از نزدیک می شناسند معتقدند وی علیرغم عدم موفقیت مادی و مشکلات روحی ناشی از رفتار پدرش و دوری مادرش در دوران نوجوانی، اکنون روحیه ای جنگنده دارد.

اما کامبیز برادر دیگری دارد به نام شهرام کاشانی که خواننده است و با کامبیز هم برنامه اجرا کرده است. وی معروف به شهرام ک است.

پیشتر شهرام کاشانی مدتی به شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شد. گفته می شود بیماری شهرام کاشانی مرتبط با کبد وی می باشد. این بیماری ناشی از زیاده روی وی در مصرف مشروبات الکلی می باشد.

کاشانی نیز مانند کامبیز یکی از فرزندان محمود قربانی کاباره دار معروف می باشد و به این ترتیب برادر ناتنی کامبیز قربانی (فرزند گوگوش از همسر سابقش قربانی) می باشد.

کاشانی در گذشته به داشتن روحیه متمرد و سرکش و به "اهل حال و پارتی بودن" معروف بوده است و خود در بعضی مصاحبه های تلویزیونی اعتراف کرده بود که در زندگی شخصی خود و گاه در روی صحنه از مشروبات الکلی استفاده زیاد می کرده است.