پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بزودی  فناوری 5G در سرتاسر جهان به کار گرفته می شود، بنابراین اگر در حال خرید یک گوشی جدید هستید، بد نیست قبل از خرید گوشی مدلی را انتخاب کنید که از شبکه نسل پنجم اینترنت پشتیبانی کند. اکثر تلفن‌های موجود در لیست بهترین گوشی موبایل، قابلیت پشتیبانی  از  5G  را دارند. همچنین با خیال راحت می توانیم بگوییم برای خرید گوشی های 5G حتما لازم نیست گوشی های پرچمدار را انتخاب کنید. بسیاری از تلفن های جدید میان رده نیز قابلیت  5G را به شما ارائه می کنند. به همین دلیل شما با هر رنج قیمتی می توانید یک گوشی با کیفیت و قابلیت  5G خریداری کنید . در این مطلب بهترین گوشی های 5G در سال 2022 از هر رنج قیمتی را به شما معرفی می کنیم:

بهترین گوشی 5G  در سال 2021

بهترین گوشی تاشو5G  در دنیا: Samsung Galaxy Z Fold 3

اگر می خواهید قوی ترین و پر زرق و برق ترین تلفن5Gرا داشته باشید، باید همین الان سامسونگ گلکسی زد فولد 3 را انتخاب و خریداری کنید. گلکسی زد فولد 3 یک تبلت کوچک است که می‌تواند از وسط تا شود و تبدیل به یک تبلت جیبی شود، پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند در حال حاضر در جهان است.

امسال سامسونگ متریال بادوام تر و مقاومت IPX8 در برابر آب و همچنین روشنایی صفحه نمایش و پشتیبانی از S-Pen را در این گوشی بهبود بخشید که آن را به یک دستگاه بهره وری بسیار توانا تبدیل کرد. این گوشی مطمئناً از کار کردن با یک لپ‌تاپ مناسب پیشی نمی‌گیرد، اما نوشتن و انجام چند کار در Z Fold 3 بسیار ساده‌تر از یک تلفن معمولی است.

اما اگر این دستگاه را برای سرگرمی میخواهید، باز هم انتخاب خوبی است. Galaxy Z Fold 3 یک صفحه نمایش بزرگ 7.6 اینچی با فرکانس 120 هرتز ارائه می دهد که برای بازی و تماشای ویدیو ایده آل است و "حالت فلکس" که به قابلیت تا شدن لولا در نیمه راه می گویند، به Galaxy Z Fold 3 اجازه می دهد تا در یک مکان L شکل قرار گیرد و مانند لپ تاپ می توانید از آن استفاده کنید. این به معنای تماس ویدیویی بدون هندزفری یا سلفی گروهی یا تایم لپس است. صفحه‌نمایش پوششی بیرونی 6.2 اینچ است، اگرچه که کمی باریک است، همچنان بسیار قابل استفاده است و می توانید با یک دست بیرون از خانه براحتی از آن استفاده کنید.

بهترین گوشی موبایل 5G پرچمدار:  Samsung Galaxy S21 Ultra

گلکسی اس 21 اولترا مسلماً بهترین تلفن در حال حاضر جهان است، بنابراین طبیعتاً اینجا نیز این جایگاه را به خود اختصاص داده است. علاوه بر اتصال شبکه درجه یک، بهترین صفحه نمایش ممکن را در یک دستگاه تلفن همراه در حال حاضر دریافت می کنید، یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED سامسونگ با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​که می تواند حداکثر در 120 هرتز، با بهترین رنگ ها و 1500 نیت باشد. حداکثر روشنایی ما همچنین از طرفداران طراحی منحصر به فرد قاب پشت آن هستیم، با آن برآمدگی دوربین که با شاسی ترکیب می شود.

سیستم دوربین آن نیز همه کاره ترین است: یک دوربین 108 مگاپیکسلی با سنسور تصویر نسبتا بزرگ، یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، لنز زوم پریسکوپ 10 مگاپیکسلی و یک لنز زوم تله فوتو 10 مگاپیکسلی دیگر. داشتن دو لنز زوم به S21 Ultra همه کاره ترین محدوده فاصله کانونی را در تلفن های هوشمند امروزی می دهد و دوربین اصلی نیز تصاویری پرنور، روشن و پر جنب و جوش می گیرد. دوربین فوق عریض به استانداردهای دوربین های دیگر نمی رسد، اما نگرانی عمده ای ندارد.

با اسنپدراگون 888 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، اس 21 اولترا یکی از بادوام ترین گوشی های موجود است که می تواند حداقل 12 ساعت کامل استفاده سنگین و بسیار بیشتر برای کاربران معمولی داشته باشد.

بهترین گوشی 5G آیفون : آیفون 13 اپل

آیفون 13 از همان پردازنده - Apple A15 Bionic - مانند برادران بزرگتر و گرانتر سری Pro استفاده می کند، که به این معنی است که پردازنده آیفون 13 بهترین پردازنده تلفن همراه در حال حاضر در بازار است.

آیفون 13 همچنین دارای یک سیستم دوربین دوگانه با سنسورهای بزرگتر در مقایسه با آیفون های قبلی است، بنابراین عکس های ثابت دارای قابلیت جذب نور بهتر و همچنین عمق میدان عالی هستند. دوربین زاویه فوق عریض نیز یکی از بهترین ها در صنعت است، بدون تغییر رنگ قابل توجهی که در برخی از گوشی های اندرویدی مشاهده می کنید. آیفون 13 همچنین بهترین قابلیت فیلمبرداری را دارد، باثبات ترین فیلم را ثبت می کند، با محدوده دینامیکی مناسب و حتی گزینه ای برای افزودن بوکه مصنوعی نیمه متقاعد کننده.

آیفون 13 با صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED و وزن 174 گرمی، یکی از سبک ترین و کوچکترین گوشی های جهان است. و اگرچه بسیاری از ما طراحی انحنادار آیفون‌های قبلی را برای در دست گرفتن کمی راحت‌تر می‌دانیم، اما نمی‌توان انکار کناره‌های صاف آن را انکار کرد، طراحی زاویه‌دار سخت آیفون 13 حالتی حرفه‌ای و بالغ دارد. این تلفنی است که کمتر شبیه یک گجت است تا یک گوشی واقعی.

بهترین گوشی میان رده 5G: شیائومی نوت 10 5g

اگر باقیمتی کمتر از 10 میلیون به دنبال خرید گوشی 5G هستید redmi note 10  یک انتخاب ایده آل است. با یک قیمت فوق العاده از بروزترین امکانات گوشی موبایل بهره مند می شوید. علاوه بر قیمت دو نقطه قوت بسیار مهم یعنی باتری قدرتمند و کیفیت صفحه نمایش بالا را در این گوشی خواهید داشت. برای یک گوشی میان رده که بتواند از 5G پشتیبانی کرده، باتری قوی داشته باشد و سرعت قابل قبولی را به شما ارائه دهد، ردمی نوت 10 گزینه مناشبی است.

اغلب قیمت گوشی شیائومی در مقایسه با همردیفان خود ارزان تر است، به همین دلیل در ابتدا افراد در خرید گوشی شیائومی به دلیل اینکه تصور می کردند برند چینی است و قیمت پایین تری دارد، رغبت نداشتند. اما با عرضه گوشی شیائومی سری MI این برند کم کم توانست توجه خریداران و اعتماد آن ها را به خود جلب کند. تا جایی که امروزه جدیدترین گوشی شیائومی با کیفیت و ارزان توانسته در جهان جایگاه ثابتی را به خود اختصاص دهد.

بهترین گوشی 5G

بهترین گوشی 5G اقتصادی سامسونگ : Samsung Galaxy A52 5G 

گلکسی A52 5G با صفحه نمایش OLED 120 هرتزی، اسنپدراگون 750G و دوربین اصلی بسیار توانا که می تواند با گلکسی اس 21 ضربه وارد کند، یکی از بهترین گوشی های میان رده عرضه شده در سال جاری است.

حتما  عاشق رنگ‌های پاستیلی روشنی هستیم که گوشی در آن عرضه می‌شود، و همچنین این واقعیت که جک هدفون 3.5 میلی‌متری وجود دارد. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی f/1.8، همانطور که قبلا ذکر شد، بسیار توانمند است و در بیشتر مواقع عکس هایی با محدوده دینامیکی مناسب و رنگ های تند ایجاد می کند. لنزهای دیگر، از جامد تا عمدتاً بی استفاده هستند. دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض در کمپ قبلی قرار دارد، یک تیراندازی توانا که عکس‌هایی با میدان دید فراگیر تولید می‌کند، اگرچه اگر زوم کنید جزئیات کمی ملایم هستند. با این حال، جفت سنسورهای 5 مگاپیکسلی برای عمق و ماکرو بیشتر هستند. دکوراسیون نسبت به دوربین های واقعی، زیرا ظاهراً به عکس های پرتره و ماکرو کمک می کنند، اما نتایج متوسط ​​هستند. با این حال، با توجه به قیمت این گوشی، شما همچنان دو دوربین بسیار توانا و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز دارید.

بر گرفته از : وبلاگ پیشآهنگی