میزان/ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه چالشی در مرز‌های آبی کشور وجود ندارد، گفت: هدف اصلی ما برقراری امنیت برای شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل جمهوری اسلامی ایران است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت‌‎وگو با میزان، با اشاره به امنیت پایدار حاکم بر کشور، گفت: امنیت در مرز‌های کشور به‌ویژه مرز‌های دریایی به‌طور صد درصد برقرار است.

جمهوری اسلامی ایران، دنبال نقش‌آفرینی در امنیت منطقه و جهان

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، دنبال نقش‌آفرینی در امنیت منطقه و جهان است و بحمدالله در این حوزه هم موفقیت‌های زیادی را به‌دست آورده‌ایم.

چالشی در مرز‌های آبی کشور وجود ندارد

ایرانی با تأکید بر اینکه چالشی در مرز‌های آبی کشور وجود ندارد، اضافه کرد: هم‌رزمان بنده شبانه‌روز در حال پاسداری و نگهبانی از مرز‌ها به‌ویژه مرز‌های آبی کشور هستند.

هدف، برقراری امنیت برای شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه هدف اصلی ما برقراری امنیت برای شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: تمام تلاش خود را در این رابطه بکار گرفته‌ایم.

ایرانی با تأکید بر اقتدار صنعت دفاعی کشور، هدایت سرریز فناوری‌های دفاعی را به سمت دیگر صنایع، صد در صد کمک‌کننده به صنایع دیگر کشور برشمرد و اضافه کرد: شک نکنید که این امر محقق شود، در راستای حل مشکلات سایر صنایع کمک خوبی خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: بالاترین فناوری در جهان، ساخت زیردریایی و ناوشکن هاست و صنایع دیگر می‌توانند حداکثر استفاده را از این ظرفیت داشته باشند.