پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گوشی های شیائومی با قیمت مناسب و داشتن سخت افزار خوب در دسته محبوب ترین محصولات در بازار قرارگرفته است که ارزش خرید را دارد . به همین دلیل امروز قصد داریم بررسی کاملی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2019 میلادی داشته باشیم با ما همراه باشید .

شیائومی شرکتی نوآور و قدرتمند در دنیای تکنولوژی تلفن های هوشمند و سایر محصولات در بازار خرید اکثر کشورهای دنیا می باشد ، محصولات آن طرفداران زیادی دارد . در این میان ، تلفن های همراه این مجموعه از این قاعده مستثنی نیستند و همراه مورد علاقه کاربران می باشند .

از دلایل مهمی که باعث شده شرکت شیائومی به این اندازه موفق باشد،نوآوری در تولید محصولات خود و عرضه آن در بازار جهانی می باشد .اکثر کاربرانی که از محصولات شیائومی استفاده می کنند به دلیل مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسب، بهترین گوشی های شیائومی را انتخاب می کنند .

این شرکت به دلیل ایده های جذاب و نوآوری در طراحی آن ها همیشه پیشتاز از رقبای خود بوده است.به عنوان مثال یکی از اولین گوشی های هوشمند این شرکت با صفحه نمایش بسیار کم حاشیه،طراحی و به بازار عرضه شد و موجب شد بسیاری از شرکت ها به این نوع طراحی روی بیاورند .

در حال حاضر این شرکت جزو پنج برند برتر موبایل در چین و بهترین اسمارت فون در کشور هند می باشد و قصد دارد جایگاه مناسبی در سال 2019 به دست آورد .بهترین گوشی های شیائومی که در سال 2019 تولید شده اند دارای ویژگی خاص خود را دارند .در ادامه چند نمونه از بهترین گوشی های شیائومی را معرفی و بررسی خواهیم کرد .

بررسی بهترین گوشی های شیائومی 2019

در سال 2019 اولین تلفن هوشمند زیرمجموعه شیائومی با دوربین 48مگاپیکسل با برندی مستقل به نام ردمی به بازار معرفی شد . ردمی نوت 7 اولین گوشی زیرمجموعه شیائومی محسوب می شود . با طراحی زیبا و مدرن و دوربین 48مگاپیکسلی دوگانه یکی از بهترین گوشی های شیائومی و اولین تلفن های هوشمند با حسگر دوربین فوق العاده قدرتمند می باشد که به بازار معرفی شده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات شیائومی می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه ما با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید .

در شرایطی که قیمت گوشی های جدید بسیار بالا رفته است، کاربران به دنبال خرید تلفن های هوشمند ارزان قیمت با کارایی بالا هستند تا علاوه بر اینکه نیازهای آن ها را برطرف کند ، قیمت مناسبی به نسبت سایر گوشی های هوشمند داشته باشد .

ردمی گو یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های شیائومی که با صفحه نمایش 5 اینچی و رم 1گیگابایت و پردازنده چهارهسته ای دراختیار کاربران قرار می گیرد .از مشخصات مهم ردمی گو شیائومی می توان به بهره گیری از سیستم عامل اندروید نسخه GO اشاره کرد .

این گوشی یکی از جذاب ترین و بهترین سری گوشی های شیائومی در سال 2019 محسوب می شود و برای افرادی طراحی شده است که می خواهند با پرداخت هزینه کم تر به نسبت سایر گوشی های بروز دنیا امکانات آن ها را داشته باشند .

گوشی شیائومی می 9 یکی از پیشرفته ترین و تکامل یافته ترین گوشی های این شرکت محسوب می شود که با سخت افزار عالی و امکانات فوق العاده و قیمت مناسب ،توانسته در بازار خرید تلفن های هوشمند لرزه ای ایجاد کند .این گوشی دارای صفحه نمایش 6.39 اینچ با حاشیه بسیار اندک سبب شده است که بدنه آن به 85 درصد برسد .

گوشی می 9 شیائومی دارای پوشش محافظ گلس6 بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و عوامل مختلف دارد .به این ویژگی باید سخت افزار بروز و قابلیت های مختلف را اضافه کنیم که موجب شده محبوبیت فوق العاده ای میان کاربران پیدا کند .

با پرده برداری از گوشی می 9 SE ،افراد می توانند با پرداخت هزینه کمتر از ویژگی های گوشی های شیائومی Mi9 اس ای استفاده کنند . یکی از برترین مدل های بهترین گوشی های شیائومی محسوب می شود . صفحه نمایشگر آن 5.97 اینچ بوده و از پوشش محافظ گلس 5 در این تلفن هوشمند استفاده شده است و از فناوری سوپر آمولد در ساخت آن استفاده شده است .

چنانچه از علاقه مندان به محصولات با کیفیت شیائومی هستید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما در ارتباط باشید .