شما نیز در طول روز چندین بار متوجه تمام شدن شارژ باتری و خاموش شدن گوشی هوشمند خود شده اید؟ آیا باتری گوشی شما بیش از یک روز قادر است بدون شارژ دوام بیاورد؟

7 راه برای کمک به حفظ شارژ باتری موبایل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ایلنا؛ پردازندهای گوشی های هوشمند روز به روز قدرتمندتر شده و صفحه نمایش ها بزرگ تر می شوند. پردازنده قدرتمندتر و صفحه نمایش بزرگ تر نیازمند مصرف بالای انرژی است. علاوه بر دو مورد ذکر شده، نکات زیادی در حین استفاده از گوشی موبایل وجود دارد که مصرف باتری گوشی را به طور قابل توجهی افزایش می دهند. میزان شارژدهی و عمر باتری از اصلی ترین مؤلفه هایی است که در خرید گوشی هوشمند زیر ذره بین خریداران قرار می گیرد. کاهش دوام باتری و اتمام سریع شارژ باتری از مهم ترین گلایه هایی است که اکثر خریداران گوشی همراه مطرح می کنند. در ادامه به 7 نکته مهم اشاره خواهیم کرد که با رعایت این نکات می توانید به طور قابل توجهی دوام باتری گوشی را افزایش دهید.

7 راهکار ساده اما کاربردی برای حفظ شارژ باتری گوشی موبایل

7 راهکار ساده اما کاربردی برای حفظ شارژ باتری گوشی موبایل

اگر قصد خرید گوشی جدید دارید، لازم می دانیم فروشگاه اینترنتی زنبیل را به شما معرفی کنیم. در این فروشگاه می توانید به بهترین قیمت گوشی موبایل ازجمله بهترین قیمت گوشی سامسونگ ، بهترین قیمت گوشی اپل ، بهترین قیمت گوشی هواوی و دیگر برندهای محبوب دسترسی داشته باشید. با خرید اینترنتی از زنبیل، می توانید از خدمات انحصاری و متنوع این فروشگاه بهره مند شوید. از مهم ترین این خدمات می توان به «تضمین بهترین قیمت»، «تضمین اصالت کالا»، «چتر حمایتی زنبیل » و «تحویل فوری سه ساعته» اشاره کرد. خدمت انحصاری «تضمین بهترین قیمت» این امکان را فراهم می آورد که مشتری تا ده روز بعد از خرید امکان بررسی، مقایسه و استرداد ما به التفاوت قیمت زنبیل با سایر فروشگاه های معتبر را داشته باشد. براساس خدمت انحصاری «تضمین اصالت»، تا ده روز بعد از خرید اگر مشکلی در اصالت یا گارانتی محصول وجود داشت، به راحتی می توانید نسبت به بررسی اصالت کالا از شرکت های خدمات پس از فروش اقدام نمایید. در صورت هرگونه مشکل در اصالت کالا به راحتی می توانید کالای خریداری شده را عودت دهید. اگر دستگاه دچار مشکل فنی شد، کارشناسان فروشگاه به طور رایگان پیگیر موضوع تا زمان رفع مشکل خواهند بود. شما نیز می توانید به خانواده بزرگ مشتریان زنبیل بپیوندید.