پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

لطفا از این تصویر به عنوان تصویر شاخص مطلب استفاده کنید:

از سیجی کوک افکت صوتی دانلود کنید

شروع رپورتاژ:

 

افکت صدا یکی از موارد ضروری هست که تمامی تولید کننده گان محتوا، فیلم ساز ها و طراحان بازی های رایانه ای برای تولید ویدیو های بهتر به آن نیاز دارند و دسترسی به یک منبع با کیفیت و بزرگ از فایل های افکت صوتی می تواند چندین برابر سرعت عمل شما در اجرای پروژه های مختلف را افزایش دهد، آرشیو های بزرگی در دنیا برای دانلود افکت صوتی وجود دارد اما سیجی کوک یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین مراجع برای دریافت افکت صدا در ایران است.

 

افکت صوتی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

اگر بخواهیم افکت صدا را ساده تعریف کنیم در واقع صدای هر چیزی در دنیای واقعی است که توسط امکانات حرفه ای در استودیو یا در محیط، به شکل طبیعی یا مصنوعی ایجاد و ضبط شده است، هر جسم جاندار و بی جان در این جهان صدای خاص خود را دارد یا بر اثر برخورد دو جسم به یکدیگر صدای خاصی ایجاد می شود برای مثال همین حالا که من در حال تایپ این مطلب هستم برخورد انگشتان من به کیبورد صدای خاصی را ایجاد می کند که اگر من این صدا را به شکل با کیفیتی ضبط کنم افکت صدای تایپ کیبورد را ایجاد کرده ام، افکت های صوتی در تمامی زمینه های تولید محتوای ویدیویی و صوتی، آهنگ سازی و موسیقی تا فیلم سازی و انیمیشن سازی و بازی سازی و دهها مورد دیگر کاربرد گسترده دارد، یک فیلم ترسناک در واقع بدون افکت صدای ترسناک هیچ هیجان خاصی را انتقال نمی دهد و در اینجا اهمیت افکت های صوتی بیشتر درک می شود.

 

در هر کدام از این زمینه ها که فعالیت بکنید چه به صورت مبتدی و چه حرفه ای ، چه یک فیلم را برای یوتیوب و اینستاگرام خود می سازید چه یک فیلم سینمایی حرفه ای ، افکت های صوتی بخشی اصلی از کار شما هستند.

 

کیفیت و تنوع تو اصل مهم در دریافت افکت های صدا

 

یکی از مواردی که در رابطه با افکت های صوتی وجود دارد این هست که افکت های صدا در دنیای واقعی تا حد بی نهایت گسترده و متنوع است و شما به هر حالتی در مورد برخورد اجسام و محیط اطراف توجه کنید بی نهایت صدا های مختلف قابل شنیدن است. یکی از مواردی که تولید کننده گان محتوا به آن نیاز دارند منبعی است که بیشترین تنوع را در دسته بندی های منظم برای صدا های مختلف ارائه داده باشد و بتوانند به ساده ترین شکل ممکن در یک آرشیو بزرگ صدای مورد نظر خود را پیدا کرده و استفاده کنند.

 

مورد مهم بعدی کیفیت صدای نهایی است، افکت های صوتی برای کار های حرفه ای باید با کیفیت بالای ضبط و آماده شده باشند، در محیط های حرفه ای و توسط امکانات به روز ضبط شده باشند، این کار به حدی تخصصی است که کمپانی های بزرگی در دنیا فقط و فقط به صورت تخصصی روی ایجاد و ضبط افکت های صوتی فعالیت می کنند.

 

از کجا افکت صوتی با کیفیت دانلود کنیم؟

 

یکی از باکیفیت ترین و کاملترین آرشیو های افکت صوتی ایران را در سایت cgkok می توانید پیدا کنید. در این سایت مجموعه ای بزرگ از صدا های مختلف از کمپانی های بزرگ دنیا جمع آوری شده است ، مجموعه های که هر کدام از آنها شامل هزاران افکت صوتی هستند، یکی از مهمترین ویژگی های آرشیو این سایت تنوع بسیار بالا و افکت های متنوع برای موضوعات مختلف است از افکت صدای باران و طوفان تا صدای هیولا و افکت های ترسناک و صدای قدم زدن تا صدای جمعیت در یک خیابان شلوغ و هر صدای که فکرش را بکنید در این آرشیو پیدا می شود. مورد مهم بعدی کیفیت بسیار بالای افکت های صدا است و تمامی افکت ها از کمپانی ها بزرگ دنیا توسط کاربران حرفه ای با بهترین تجهیزات ضبط و آماده شده است. پیشنهاد می کنم برای دانلود افکت صدا حتما سایت cgkok را در گوگل سرچ کنید و از امکانات این سایت برای تولید محتوا استفاده کنید.

افکت صوتی