بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

این روزها هندزفری گردنی که به نک بند نیز معروف است، جایگاه ویژه‌ای را در میان کاربران پیدا کرده و می‌تواند جایگزین مناسبی برای هندزفری‌های سیمی و ایربادزها باشد. این محصول به خصوص برای افرادی که در حین ورزش علاقه زیادی به شنیدن موسیقی دارند، مناسب است. اما به دلیل تنوع بالایی که دارد، نمی‌توان از میان آن‌ها مدل مورد نظر خود را انتخاب کرد. به همین علت ما در این مطلب سعی کردیم چند نمونه از بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ که مورد رضایت کاربران هستند را، به شما معرفی کنیم تا شاید بتوانید در حین خرید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

 

هندزفری بلوتوث گردنی AWEI G20

 

اولین نمونه که در این لیست قرار می‌گیرد، G20 است که توسط برند ایرانی اوی ساخته شده و طراحی بسیار زیبایی دارد. این محصول با درایورهای قدرتمند خود، صدا را در هنگام پخش موسیقی یا مکالمه، به طور کاملا واضح به گوش شونده می‌رساند و از طریق بلوتوث، تا  فاصله ۱۰ متر، می‌تواند اتصال پایداری را با دستگاه‌های مختلف برقرار کند.

 

هندزفری گردنی تسکو TH 5332

 

این هندزفری گردنی به واسطه باتری قدرتمند خود، کیفیت و طول عمر بالایی دارد و جزو محصولات پرطرفدار تسکو به شمار می‌رود. زیرا در کنار طراحی ارگونومیک خود، می‌تواند مجموعه‌ای از صداهای زیر و بم را پشتیبانی کند و امکان برقراری تماس را بدون نویز یا قطعی برایتان رقم بزند.

با این محصول می‌توانید به دستگاه‌های سازگار با نسخه بلوتوث ۴.۲ وصل شوید و تا ۱۸ ساعت بدون محدودیت از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

 

هندزفری گردنی LB 09

 

مورد بعدی این لیست را به برند ایرانی لیتو اختصاص داده‌ایم. هندزفری گردنی LB 09 که با قیمت مناسب و کیفیت بالایش، نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول از طریق بلوتوث به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شود و به دلیل نوع درایورهای خود، صدای قدرتمندی را ایجاد خواهد کرد. همچنین سری‌های سیلیکونی آن باعث شده تا در طول روز، حس ناخوشایندی نداشته باشید.

این هندزفری در مقایسه با سایر مدل‌های مشابه خود، باتری قدرتمندتری دارد و براساس تجربه کاربران، می‌تواند در حالت استندبای تا ۱۰۰ ساعت انرژی را در خود ذخیره کند.

انواع هندزفری بلوتوث

 

هندزفری گردنی سامسونگ level u pro

 

طراحی U شکل این محصول باعث شده تا سامسونگ، آن را با نام هندزفری گردنی level u pro به کاربران معرفی کند. این محصول گوشی‌های سبک و ضد تعریق دارد که به خوبی در داخل گوش جای می‌گیرند و در حین ورزش مشکلی را برایتان ایجاد نمی‌کنند. همچنین می‌توانند از عبور صداهای اضافه محیط جلوگیری کرده و صدا را به طور کاملا ایزوله به گوشتان برسانند.

نحوه کار با این هندزفری نیز از طریق بلوتوث ۴.۱ است و تا ۹ ساعت می‌تواند شارژ را در خود نگه دارد.

 

هندزفری شیائومی neckband

 

در این لیست از هندزفری گردنی neckband که یکی از تولیدات برند معروف شیائومی است، نمی‌توان گذشت. محصولی که با نسخه بلوتوث ۵.۰ می‌تواند به انواع دستگاه‌های اندروید و IOS متصل شود و تا ریزترین جزئیات صدا را در هنگام پخش موسیقی یا مکالمه به گوشتان برساند. باتری این مدل هندزفری از نوع لیتیوم یون قدرتمند است و با دو ساعت شارژ، بین ۶ تا ۸ ساعت کار خواهد کرد.

 

هندزفری گردنی AWEI WT30

 

WT30 طراحی متفاوت‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. اما همچنان به عنوان هندزفری گردنی شناخته می‌شود. این محصول با استاندارد IPX4 ساخته شده و در برابر ضربه و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. در مشخصات مربوط به این هندزفری قطر درایورها ۶ میلی‌متر مشخص شده و باید کیفیت صدای خروجی مناسبی داشته باشد که براساس نظر کاربران، این موضوع تایید شده است.

برند های معروف هندزفری گردنی

 

درهنگام خرید هندزفری گردنی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • نوع و طول عمر باتری هندزفری گردنی

    توجه به نسخه بلوتوث و سازگاری آن با دستگاه مورد نظر

    اندازه مناسب گوشی‌ها و درایورهای آن

    کیفیت مناسب صدای خروجی

    میزان امپدانس و حساسیت

    نوع متریال به کار رفته در ساخت محصول و مقاومت آن در برایر تعریق و رطوبت

    رعایت ایمنی‌های لازم و عدم آسیب به سیستم شنوایی

 

 

قیمت بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱

 

مواردی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، تنها چند نمونه از بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ هستند که براساس نظر کاربران، کیفیت و طول عمر بالایی دارند و می‌توانند با قدرت بالایی کار خود را انجام دهند.اورجینال و فیک بودن هندزفری های گردنی از موارد خیلی مهم میباشد که شما میتوانید برای خرید محصولات اورجینال به سایت تخصصی لوازم جانبی موبایل اورینسل مراجعه بفرمایید

قیمت این محصولات براساس عوامل مختلفی چون برند تولید کننده، کیفیت ساخت، قدرت صدا و... متغیر است و نمی‌توان یک قیمت واحد را برای آن‌ها مشخص کرد. بنابراین پیش از خرید، ابتدا نیاز و بودجه خود را در نظر بگیرید و بر این اساس مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

 

برچسب ها : هندزفری