دکتر تفکری برترین فوق تخصص آسم و آلرژی و ایمنولوژی با ارائه جدید ترین متد درمانی

دکتر تفکری (نکاتی که باید در مورد آسم و آلرژی بدانید)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

دکتر میترا تفکری متخصص اطفال از دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصص آسم و آلرژی از دانشگاه تهران  در تهران دیده به جهان گشوده است. از کودکی رویای پزشک شدن را باخود داشت و سرانجام زمانی‌که پا به پایه متوسطه گذاشت با انتخاب رشته علوم تجربی و کسب موفقیت در دوره متوسطه و هم چنین درخشش در کنکور سراسری توانست به رویای خود لباس حقیقت بپوشاند. مقطع پزشکی عمومی خود را در دانشگاه سراسری اصفهان گذراند و بعد از هفت سال سعی و تلاش بی وقفه و شبانه روزی موفق شد تا پزشکی عمومی خود را با کسب نشان پزشک برتر و نمونه سال بگذراند. او می‌گوید در آن سالها بسیار بسیار سختی کشیده است تا بتواند پزشکی نمونه و منحصر به فرد باشد. بنابراین از جان و دل مایه می گذاشت و به درمان بیماران و خصوصا بیمارن کم بضاعت و بی بضاعت ، بسیار اهمیت می‌داد. در اردوهای مناطق محروم داوطلبانه شرکت می‌کرده و هرگز به دنبال کسب ثروت و یا شهرت از طریق علم و دانش خود نبوده است. هم اکنون پس از گذشت سالها و کسب تجریبات بسیار با ارزش در طی سالهای متمادی با افتتاح کلینیک فوق تخصصی خود اقدام به خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر برای مردم عزیز ایران نموده است. در ادامه به شناخت و معرفی هرچه بیشتر بیماری آسم و آلرژی و ایمونولوژی و هم چنین تجربیات و متد های جدید و پر از معجزات این پزشک دلسوز و مردمی می پردازیم. 

رشته آسم و آلرژی و ایمونولوژی و اهمیت آن در دنیای مدرن امروزی:

اما چرا با این عنوان معرفی خود را شروع کردیم. در طی سالهای گذشته و طی دهه‌های اخیر متوجه شدیم که بیماری های نقص ایمنی و یا ضعف سیستم ایمنی رو به افزایش هستند. دلایل مختلف و متعددی پشت این افزایش رشد وجود دارد. آلودگی هوا و تاثیراتی که آلاینده ها خصوصا سرب و دی اکسید کربن و هم چنین ازت و نیتروژن بر اقلیم آب و هوایی کره زمین در سراسر نقاط جهان گذاشته است و هم چنین تاثیرات مخرب این آلاینده ها بر ژنوم انسانی و تضعیف سیستم ایمنی بدن انسان و حتی سایر موجودات منجر به رشد و افزایش بی سابقه بیماری های آسم و آلرژی و نقص سیستم ایمنی شده است. بنابراین نیاز به دارو و هم چنین روش های مختلف درمانی نیز این روزها بیشتر احساس شده است. تغییر الگوی زندگی انسان امروزی و تغییر ساختار و سبک زندگی و هم چنین تغییر در الگوی غذایی منجر به تغییرات هورمون‌ها و هم چنین آنزیم ها در سیستم ایمنی افراد شده است‌. البته تاثیر استرس و اضطراب در زندگی روزمره و مدرن امروزی کاملا اجتناب ناپذیر است. استرس ها و اضطراب های همیشگی و غیر قابل کنترل و علی الخصوص در راس آنها بی خوابی و یا کم خوابی و هم چنین تغذیه نامناسب و پر کالری و پرچرب منجر به فشار به سیستم ایمنی بدن افراد و به هم خوردن تعادل ان می شود. آنچه که منجر به عکس العمل سیستم ایمنی بدن افراد میشود بهم خوردن تعادلات درونی است. به عبارتی زمانی ما متوجه نقص و یا ضعفی در بدن خود می شویم که تعادلات و هم چنین روابط بین ارگان‌های مختلف تحت تاثیر عوامل مخرب مختلف دچار مشکل شده است. بنابراین چاره‌ای جز مراجعه به پزشک و شروع درمان نداریم. البته در مورد بسیاری از بیماری ها به لطف و کوشش محققان و هم چنین دانشمندان در سراسر جهان و همچنین کشور عزیزمان ایران که از دیر باز پزشکان ماهر و قهاری داشته است بسیاری از بیماری ها قابل درمان و کنترل هستند. از جمله بیماری‌هایی که با پیشرفت و ترقی تکنولوژی و تغییر الگوی زندگی و تغییر سبک زندگی انسان از سنتی به مدرن افزایش داشته اند بیماری های آسم و الرژی و بیماری های مربوط به سیستم ایمنی بدن انسان است. به همین علت در طی دهه های اخیر ساخت و تولید داروهای ضد آلرژی و آسم چندین برابر شده است و این نیاز هرروزه افزایش می‌یابد. به همین علت نیاز به پزشکان و متخصصان این رشته پزشکی هرروزه بیشتر می‌شود. اما نباید هرگز جایگاه خاص و ویژه ی طب سوزنی را در کنترل و هم چنین درمان بیماری ها خصوصا بیماری آسم و الرژی نادیده گرفت‌. در ادامه به تاثیر بسزای طب سنتی و سوزنی توصیه‌های آن و تاثیرات ان بر بیماری آسم و آلرژی می پردازیم. 

طب سوزنی :

طب سوزنی از دیرباز به عنوان یک روش درمانی بسیار کار آمد و هم چنین پربازده مورد استفاده‌ی مردمان شرق آسیا بوده است و هم چنان  نیز در کنار طب مدرن امروزی در درمان بسیاری از بیماری‌ها ایفای نقش می‌کند. مردمان چین باستان بنیان گذاران طب سوزنی بوده‌اند و تاکنون نیز اثرات شفابخش و معجزه آسای این طب که البته در مقالات سایت دکتر میترا تفکری مفصلا به آن اشاره شده است برهیچ کس پوشیده نیست. طب سوزنی با برقراری تعادل در انرژی های مسدود شده در بدن منجر به ایجاد تعادل از دست رفته و به هم خورده در بدن افرادی میشود که دچار بیماری شده اند. دکتر تفکری  برای نخستین بار از طب سوزنی و طب سنتی و مدرن در کنار یکدیگر استفاده نموده و بنا به اقتضا و نیاز بیماران آسم و آلرژی و هم چنین مبتلایان به نقص سیستم ایمنی بدن ،استفاده می کند . این پزشک باتجربه و قهار در طی سالهای متمادی پژوهش و کسب دانش و هم چنین گذراندن دوره های طب سنتی و طب سوزنی از اساتید مجرب و ماهر قادر است با طب سوزنی برای مدت طولانی و حتی به بلندای عمرتان شما را از شر علایم آزار دهنده ی آسم و آلرژی و هم چنین عوارض ناشی از داروهای کورتون دار خلاص کند. ایشان با کمک طب سوزنی بیماران بسیاری را به بهبودی کامل رسانده است. البته ناگفته نماند که طب سوزنی در درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. طب سوزنی که امروزه به علت تاثیرات شگرف و منحصر به فردش به طب فرازمینی شهرت یافته است میتواند برای همیشه تنفسی راحت و بی دغدغه را برای شما  به ارمغان بیاورد. دکتر تفکری که دارای بورد فوق تخصصی از بهترین دانشگاه کشور ماست با ادغام طب مدرن و سنتی راهکاری جدید و بدون عارضه برای شما بیماران محترم دارد.

دکتر تفکری

بیماری های آلرژیک

آلرژی واکنش بیش از حد بدن به عواملی است که مضر نیستند و معمولا در اطراف و پیرامون ما وجود دارند . ولی با اختلالی که در سیستم ایمنی بدن به علل مختلف ایجاد شده ،سیستم ایمنی دچار اشتباه در تشخیص شده و نسبت به برخی عوامل مثلا غذا ،گرده گل و گیاه ،خاک و ...واکنش بیش از حد نشان می دهد . این واکنش براساس اینکه کدام قسمت از بدن باشد ،تظاهرات مختلف خواهد داشت . اگر در پوست باشد خودرا به صورت اگزما و کهیر و خشکی پوست نشان می دهد .

در پایان

حال که با درمان  بیماری های آلرژیک آشنایی مختصری پیدا نموده‌اید می‌توانید به خوبی در این مورد تصمیم گیری درستی انجام دهید و همچنین در صورت وجود سوالات بیشتر ، می‌توانید با شماره تلفن 02172936  و  02122908109  تماس حاصل فرمایید  تا با مشاوره در مورد کودک و یا خودتان  و بستگان خویش سوالات  مربوط به این حوزه را مطرح نمائید، تا بتوانید به صورت کاملا علمی و تخصصی آن را حل نمائید.