انواع کاندوم و موارد استفاده آن را بشناسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

استفاده از کاندوم تنها محدود به جلوگیری از بارداری نمی‌شود و برای داشتن یک رابطه جنسی سالم، باید از کاندوم استفاده کرد. کاندوم‌ها توسط شرکت‌های مختلف در انواع گوناگون تولید می‌شوند و شما می‌توانید بسته به سلیقه و دلخواه خود، مدل مورد نظرتان را از داروخانه آنلاین به شکل اینترنتی یا حضوری سفارش دهید. 

 

انواع کاندوم + معایب و مزایا

کاندوم پوشش پلاستیکی است که در مواقع داشتن رابطه جنسی از آن استفاده می‌شود. این محصول در دو نوع کلی کاندوم مردانه (به عنوان پوشش روی آلت تناسلی قرار می‌گیرد) و کاندوم زنانه (درون آلت جنسی گذاشته می‌شود) تولید می‌شود. خرید از داروخانه آنلاین در تهران به شما کمک می‌کند تا انواع کاندوم را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون دردسر‌های فراوان تهیه کنید. بسیاری از افراد به دلیل شرم و خجالت، در هنگام داشتن رابطه جنسی از گذاشتن کاندوم صرف نظر می‌کنند اما این کار خطرات زیادی را از نظر بهداشتی به همراه خواهد داشت. اما قبل از هر چیز باید انواع کاندوم مردانه و زنانه را بشناسید تا بتوانید متناسب با نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید.

لاتکس و پلاستیک

عمده کاندوم‌های موجود در سایت داروخانه آنلاین یا فروشگاه‌های فیزیکی را کاندوم لاتکس شامل می‌شود. در صورتی که به مواد لاتکس حساسیت دارید یا با برخورد پوست‌تان با آن‌ها دچار آلرژی می‌شوید، می‌توانید از انواع پلاستیکی استفاده کنید. کاندوم‌های پلاستیکی و لاتکس، می‌توانند شما را در برابر تمامی بیماری‌های مقاربتی و جنسی ایمن نگه دارند. البته نوعی از کاندوم نیز وجود دارد که از روده بره و پوست طبیعی آن ساخته می‌شود. در صورتی که می‌خواهید از کاندوم طبیعی استفاده کنید، این گزینه مناسب شما است. در نظر داشته باشید اگر چه کاندوم‌های طبیعی از بارداری محافظت می‌کنند اما به دلیل وجود منافذ ریز روی پوشش خارجی آن‌ها، امکان ایمن نگه داشتن و محافظت از شما در برابر بیماری‌های مقاربتی وجود ندارد.

لوبریکیت

در کاندوم‌های لوبریکیت، مایع نازک روغنی روی پوشش خارجی وجود دارد که داشتن رابطه جنسی را برای شما راحت‌تر می‌کند. روغنی شدن پوشش خارجی کاندوم، درد در واژن خشک را کاهش می‌دهد و از پاره شدن کاندوم حین رابطه جنسی جلوگیری می‌کند. در صورتی که هنگام خرید کاندوم از داروخانه آنلاین یا فیزیکی، احساس کردید روغن و لیز بودن کاندوم به اندازه کافی نیست می‌توانید از محلول‌های بر پایه آب برای لیز کردن پوشش خارجی استفاده کنید. روان کننده‌های بر پایه فرآورده‌های شیمیایی، باعث خشک شدن کاندوم می‌شود.

02

اسپرم کش

در این کاندوم‌ها از ماده شیمیایی nonoxynol-9 برای غیرفعال کردن و از بین بردن اسپرم‌ها استفاده می‌شود. این کاندوم شاید بتواند احتمال بارداری را کاهش دهد اما در نظر داشته باشید میزان ماده شیمیایی اسپرم کش به اندازه‌ای نیست که بتواند تمام اسپرم‌ها را غیرفعال کند. برای اطمینان بیشتر می‌توانید از محصولات جانبی نیز استفاده کنید. برای پیدا کردن کاندوم‌های اسپرم کش بهتر است به داروخانه آنلاین تحویل فوری مراجعه کنید تا این محصول سریعاً به دست شما برسد. در صورت نخریدن کاندوم از داروخانه آنلاین در تهران، باید برای پیدا کردن این محصول کمیاب، داروخانه‌های زیادی را سر بزنید.

طرح‌دار

کاندوم‌های طرح‌دار و دارای بافت می‌تواند لذت رابطه جنسی را برای شما و شریک‌تان بیشتر کند. داشتن عاج و برجستگی‌ها روی سطح خارجی کاندوم، علاوه بر تحریک بیشتر هر دو فرد، به داشتن رابطه جنسی کامل نیز کمک می‌کند. میزان تحریک جنسی در هر فرد متفاوت است و نمی‌توان حد دقیقی برای آن مشخص کرد. یکی از معایبی که به کاندوم گرفته می‌شود کاهش سطح تحریک پذیری و اشتیاق جنسی است. در این صورت می‌توانید با مشورت شریک جنسی‌تان، خرید کاندوم‌های طرح‌دار از داروخانه آنلاین را امتحان کنید.

چگونه باید از کاندوم استفاده کنیم؟

قبل از آن‌که بخواهید از کاندوم استفاده کنید، باید شیوه گذاشتن درست آن را بلد باشید. برای بالاتر بردن ضریب اطمینان، استفاده درست از کاندوم اهمیت زیادی دارد. در صورتی که از کاندوم به شیوه نادرست و غلط استفاده کنید، احتمال بروز بارداری یا انتقال بیماری‌های مقاربتی و ویروسی وجود دارد.

کاندوم مردانه

  1. لفافه خارجی را باز کرده و به آرامی کاندوم را در بیاورید
  2. کاندوم را روی نوک آلت قرار دهید. در صورتی که ختنه نشده‌اید باید پوست شرمگاه را به عقب بکشید
  3. هوا را از نوک کاندوم خارج کنید تا هیچگونه حباب در سر آن ایجاد نشود
  4. به آرامی رول کاندوم را تا انتهای آلت تناسلی باز کنید
  5. پس از اتمام رابطه جنسی، کاندوم را به آرامی از انتها خارج کنید
  6. کاندوم را تا کرده و آن را درون سطل آشغال بیندازید

کاندوم زنانه

  1. لفافه خارجی را باز کرده و به آرامی کاندوم را در بیاورید
  2. در وضعیتی راحت مانند ایستادن با یک پا روی صندلی یا چمباتمه زدن قرار بگیرید
  3. دو طرف حلقه داخلی را در انتهای کاندوم فشار دهید
  4. کاندوم را مانند تامپون درون واژن خود فرو ببرید
  5. کاندوم را تا جایی که ممکن است به داخل فشار دهید تا در ابتدای دهانه رحم قرار بگیرد
  6. حلقه بیرونی کاندوم را پس از رابطه جنسی بپیچانید، آن را بیرون بیاورید و درون سطل آشغال بیندازید

در نظر داشته باشید که خرید کاندوم از داروخانه آنلاین تحویل فوری را برای شما به همراه خواهد داشت. از طرفی می‌توانید بدون احساس شرم یا خجالت برای خرید هر کدام از انواع کاندوم اقدام کنید. 

03

خرید کاندوم از داروخانه آنلاین دارودراگ

شما می‌توانید انواع کاندوم را از داروخانه آنلاین دارودراگ تهیه کنید. در صورتی که سری به سایت دارودراگ بزنید می‌توانید در بخش فروشگاه، تمامی مدل‌های ساده، لوبریکیت، طرح‌دار، اسپرم کش را در دو مدل مردانه و زنانه مشاهده کنید. دارودراگ، یک داروخانه آنلاین تحویل فوری است که شما را از گشتن در شهر و سر زدن به فروشگاه‌های حضوری بی‌نیاز می‌کند. داروخانه آنلاین در تهران، با در نظر گرفتن شلوغی و ترافیک همیشگی شهر، بهترین گزینه برای شما است تا با صرف کمترین هزینه و زمان، تمامی محصولات جنسی از جمله خرید اینترنتی انواع کاندوم تهیه کنید. در نظر داشته باشید که تمامی محصولات جنسی موجود در داروخانه آنلاین دارودراگ، دارای برچسب سلامت و اصالت بوده و هیچ گونه نگرانی از بابت بهداشتی نبودن آن نداشته باشید. برای خرید از داروخانه آنلاین دارودراگ، کافی است تا مدل مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید. پس از پرداخت نهایی و صدور فاکتور، روند ارسال کالا از داروخانه آنلاین در تهران برای شما آغاز می‌شود.