برای خرید عسل طبیعی جایی را می‌شناسید؟ اگر به دنبال خرید عسل ارگانیک با برگه آزمایش از زنبورداران هستید، در اینجا راه رسیدن به عسل خام و بدون تقلب را یادتان می‌دهیم.

خرید عسل طبیعی با برگه آزمایش از زنبورداران آپاداک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

جهت بهره‌مندی از خواص عسل، باید عسل آزمایش شده‌ای پیدا کنید که مطمئن شوید فاقد آلاینده ومواد تقلبی است. اگر زنبورداری نمی‌ شناسید، به دنبال خرید عسل خام طبیعی از برند یا شرکتی باشید که مستقیماً با زنبورداران در ارتباط هستند.

باید دقت کنید که مراحل آزمایش عسل طی شده و جهت تایید، مهر استاندارد خورده باشد. برای این منظور به دنبال سیستمی باشید که تضمین ‌کند، زنبورداران عسل کندوهای خود را می فروشند.

شما از این طریق می‌توانید برگه آزمایشی را از زنبورداران بخواهید که ترکیبات شیمیایی و بیوشیمیایی آنها نشان دهنده مکان تهیه عسل باشد. در ادامه شما را با فروشگاه اینترنتی معتبری آشنا خواهیم ساخت که دارای این برگه آزمایش از سوی زنبورداران است.

خرید عسل طبیعی و خام

خرید عسل طبیعی و خام از سایت معتبر به شما این اطمینان را می‌دهد که نوع عسل سفارش داده شده کاملا ارگانیک بوده و از خود زنبوردار بصورت مستقیم خریداری شده است؛ عسلی که منطقه برداشت آن کاملا مشخص بوده و میزان تقلب در آن به صفر رسیده است.

یک برند معتبر به شما این اطمینان را می دهد که یک عسل دست اول و گلچین خرید می‌کنید. از همه مهمتر طریقه بسته‌بندی و نگهداری عسل طبیعی ( به خصوص عسل خام ) از طرف متخصصین مجموعه‌های معتبر،  تضمین شده است.

ضمانت برگشت کالا و پیگیری پس از مصرف، بدون شک انتظاری است که  خیال مشتریان را از بابت بهترین خرید اینترنتی  راحت می‌سازد.  

گول دروغ‌های تست عسل طبیعی را نخورید این برگه آزمایش از زنبورداران آپاداک است که علمی ترین و مستند ترین ترکیب را به شما نشان خواهد داد. استناد به برگه آزمایش معتبرترین راه جهت تشخیص عسل طبیعی از نمونه ‌های تقلبی است.

خرید عسل از آپاداک با 3 مزیت عالی

خرید عسل از آپاداک با خیال راحت

و اما امتیازی که افزون بر موارد ذکر شده فوق، فروشگاه اینترنتی آپاداک دارد:

1.    این مجموعه تمامی عسل‌های خود را نزد معتبرترین آزمایشگاه‌های ایران مانند آزمایشگاه هورتاش مورد آزمون قرار داده و  برگه آزمایشگاه را به همراه عسل برای مشتری ارسال می‌نماید.

2.    آپاداک ضمانت بازگشت وجه می‌دهد به این صورت که با تشخیص طبیعی ‌نبودن عسل، این فروشگاه اینترنتی پول عسل، هزینه آزمایشگاه و نصف قیمت عسل را به عنوان غرامت  به مشتری پس می‌دهد.

3.    در نهایت اینکه آپاداک سفارش‌های بیشتر از ۳ کیلو را به صورت ‌رایگان برای مشتریان ارسال می‌نماید.

چرا عسل را باید به‌صورت طبیعی و ارگانیک بخریم؟ 

برای بهره‌مندی از خواص عسل، باید عسل طبیعی و خالص تهیه کنید

عسل خام و طبیعی حاوی انواع مواد مغذی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است. عسل طبیعی دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی بوده و یک پری بیوتیک طبیعی به حساب می‌آید که می تواند به رشد باکتری‌های مفید در سیستم گوارش کمک کند.

خواص عسل طبیعی به کاهش التهاب و تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند. تحقیقات نشان داده که این معجون طبیعی برای سطح قند خون خیلی بهتر از قند معمولی عمل می‌کند.

عسل طبیعی هم می‌تواند به بهبود زخم کمک کند و هم می‌تواند به عنوان یک شیرین کننده طبیعی به جای قندهای فرآوری شده  در جامعه مصرف شود. با خرید عسل اصل می‌توانید از دیگر فواید این محصول فوق‌العاده بهره مند شوید که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت. 

رفع زخم معده و تقویت سیستم گوارشی

عسل حاوی ترکیباتی مانند فلاونوئیدها، اسیدهای فنولیک و سایر آنتی اکسیدان‌ها و آنزیم‌های طبیعی است که به کاهش التهاب، هضم غذا و بهبود سیستم گوارشی کمک می‌کند.

همچنین خواص ضد میکروبی عسل از دستگاه گوارش در برابر باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های مضر محافظت می‌کند. این خواص می تواند به کاهش علائم مرتبط با زخم معده مانند درد، نفخ و سوء هاضمه کمک کند.

در نهایت، عسل، اسیدیته معده را کم کرده و زخم معده را درمان می‌کند. 

تقویت حافظه با خرید عسل طبیعی

عسل حاوی ترکیباتی است که می‌تواند انعطاف پذیری مغز را افزایش داده و باعث تقویت حافظه و یادآوری بهتر شود. عسل حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که می‌تواند به محافظت از مغز در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک کند.

مطالعات نشان داده که این عصاره معجزه‌آسا به بهبود تمرکز و حافظه کمک می‌کند.

شادابی و جوان سازی پوست

عسل یک مرطوب‌کننده طبیعی است. سرشار از آنتی اکسیدان است که به محافظت و ترمیم سلول‌های پوست در برابر آسیب‌های ناشی از استرس‌های محیطی کمک می‌کند.

آنزیم‌های طبیعی عسل لایه‌بردار ملایم پوست محسوب می‌شوند که سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند. خواص ضد باکتریایی پوست را تمیز و شفاف نگه داشته و خواص ضد التهابی آن به کاهش قرمزی و تحریک کمک می‌‌کند.

تقویت قلب

عسل به خاطر کاهش سطح کلسترول، کاهش التهاب، و تقویت عروق خونی برای قلب مفید است. عسل، حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که می تواند به محافظت از قلب در برابر آسیب های ناشی از استرس اکسیداتیو کمک کند.

این ماده به افزایش سطح باکتری های مفید روده کمک کرده و هضم را بهبود می‌بخشد و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و انواع بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد.

در نهایت، عسل فشار خون را کاهش می‌دهد که در سلامت قلب حیاتی هستند.

کمک به پیشگیری و درمان افراد دیابتی

عسل به تنظیم سطح قند خون و همچنین کاهش مقاومت به انسولین و افزایش سطوح بالاتر انسولین کمک می‌کند. همچنین باعث کاهش اسیدیته در بدن شده و به کاهش مقاومت به انسولین و کنترل بهتر قند خون می ‌انجامد.

خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی عسل برای افراد مبتلا به دیابت مفید است، زیرا التهاب و استرس اکسیداتیو معمولا در دیابت دیده می‌شود.

عسل طبیعی دارای خواص ضد باکتریایی است که با باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های مضر مبارزه کرده و با کاهش علائم مرتبط با دیابت ارتباط مستقیم دارد.

قیمت عسل طبیعی

قیمت عسل تحت تاثیر عواملی مثل عرضه و تقاضا، هزینه تولید عسل، نوع عسل، کیفیت اصیل بودن آن، کمیابی محصول، در دسترس بودن گرده افشان یا شرایط آب و هوایی و محیطی قرار می گیرد.

به عنوان مثال، زمانی که عرضه عسل کم است، قیمت روبه افزایش است. یا زمانی که هزینه های تولید بالا باشد و زنبورداران با کمبود گرده افشان در اطراف کندوهای خود مواجه باشند، قیمت افزایش می‌یابد.

مهمتر از همه این موارد، خام و طبیعی بودن عسل است. به طوری که انواع عسل درجه یک معمولاً قیمت های بالاتری نسبت به سایر گونه ها دارند.

از کجا عسل طبیعی خرید کنیم؟

همانطور که بالاتر اشاره شد، برای اینکه با خیال راحت و قیمتی مناسب، طبیعی ترین عسل موجود را تهیه کنید باید یا زنبوردار مطمئنی را در اطراف خود بشناسید یا فروشگاهی که عسل خود را با برگه آزمایش عرضه کند.

فروشگاه فرآورده‎‌های طبیعی آپاداک به دلیل ارسال برگه آزمایش همراه عسل و ضمانت بازگشت وجه یکی از فروشگاه‌های معتبری است که میتوانید برای خرید عسل روی آن حساب کنید.