پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کسانی که اهمیت به سلامتی رأس زندگی آن هاست، خرید عسل را در اولویت قرار می دهند. عسل یکی از خوشمزه ترین و مفید ترین خوراکی هایی است که در دنیا یافت می شود. این ماده مغذی را می توان در میان وعده ها، صبحانه یا حتی عصرانه مصرف کرد. تنها ماده ای که مسهل  تمام طبع ها است، عسل است. این خوراکی خوشمزه را می توان در رژیم چاقی و لاغری در دستور غذایی های متنوع بکار گرفت. این کار تنها در صورتی امکان پذیر است که عسل طبیعی و ارگانیک باشد. متاسفانه برخی از اطلاعات و باورهای نادرست از سوی دوستان و آشنایان و سایت های مختلف موجب می شود تا علاقه مندان به مصرف عسل، در انتخاب عسل اشتباه کنند. برای اینکه در خرید عسل درست اقدام کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید عسل طبیعی

چاقی یا لاغری با خرید عسل

عسل یکی از خوراکی هایی است که در دو رژیم کاهش وزن و افزایش وزن مورد استفاده قرار می گیرد. اما نحوه بکارگیری آن در برنامه غذایی متفاوت است. به عنوان مثال کسانی که دچار بیماری سوء تغذیه هستند، بهتر است عسل را با نان تست و کره مصرف کنند اما این حالت در افراد چاق نتیجه عکس می دهد زیرا هر چقدر هم این ماده سرشار از املاح معدنی باشد، مصرف زیاد آن باعث بالا رفتن میزان قند خون و چاقی می شود. از طرفی عسل در رژیم غذایی لاغری باید محلول در آب ولرم باشد. دقت کنید آب نباید داغ و پر حرارت باشد. تنها کافی است عسل را با آب ولرم و گیاهانی همچون زنجبیل یا آویشن یا ... ترکیب شود. نکته مهم در قرار دادن عسل در رژیم غذایی سالم، طبیعی و اصل بودن آن است که هرجایی نمی توان این ماده خوشمزه را پیدا کرد. زیرا عسل ناخالص دارای شکر است. همانطور که می دانید، شکر به مرور زمان تبدیل به قند مصنوعی تبدیل می شود و عسل نیز شکرک می زند. به همین دلیل باید در خرید عسل اصل دقت کرد و از فروشگاه های همچون فروشگاه اینترنتی رزسا خرید نمود.

آشنایی با بایدها و نبایدها در خرید عسل

بهتر است خرید عسل از زنبور داری ها و مراکز تولید عسل محلی انجام شود زیرا با دیدن محیط به اصل و طبیعی بودن آن پی می برید و با اطمینان کامل خرید خواهی کرد. عسل ارگانیک فروشگاه اینترنتی رزسا نیز فاقد هرگونه مواد افزودنی است اما اگر قصد مصرف عسل از سوپرمارکت ها و دیگر مراکز را دارید باید به چند نکته توجه کنید. در مرحله اول ظرف را زیر و رو کنید و اطلاعات محصول همچون برچسب را بخوانید و از میزان قند، چربی و کالری آن آگاه شوید. هرگز به برچسب عسل طبیعی برروی قوطی در مغازه ها اطمینان نکنید زیرا سودجویان در سراسر کشور به دنبال آوردن جنس های تقلبی به بازار هستند. عسل طبیعی و ارگانیک دارای گرده زنبور عصل است. این ماده سرشار از املاح معدنی و پروتئین بوده و در طب چینی برای بهبود تغذیه، نشاط و طول عمر شناخته ‌شده است. اگر جایی دیدید که روی محصول تصفیه شده ذکر شده، بدانید که ارزش غذایی ندارد.

آشنایی با بایدها و نبایدها در خرید عسل

نحوه تشخیص عسل اصل از تقلبی

اولین قدم قبل از انتخاب عسل، تست آن با آب گرم است. یک قاشق عسل را در آب بریزید. اگر در حین هم زدن به راحتی حل شد، تقلبی محسوب می شود زیرا حاوی قند یا شربت قند است. درغیر این صورت عسل خالص به شکل یک توده جامد در   می ‌آید یا اینکه به قاشق می‌ چسبد. کار دیگری که می توانید انجام دهید، آزمون دستمال کاغذی ضخیم است. مقداری از عسل را روی دستمال بگذارید، درصورت طبیعی بودن، این ماده جذب نمی شود. آزمایش دیگری که می توانید انجام دهید، آزمون سرکه است. یک قاشق عسل را با کمی آب و سرکه مخلوط کنید. اگر مخلوط  کف کرد، عسل می تواند تقلبی باشد. به همین دلیل است که گفته شده خرید عسل باید از فروشگاه های معتبر همچون فروشگاه اینترنتی رزسا که دارای مراکز تولید عسل محلی است، تهیه شود. در این صورت از سود کردن متقلبان جلوگیری به عمل می آورید.

چرا خرید عسل از فروشگاه اینترنتی رزسا؟

چرا خرید عسل از فروشگاه اینترنتی رزسا؟

خرید عسل از فروشگاه اینترنتی رزسا شامل مزیت هایی است که در کمتر مکانی یافت می شود. این محصول از مراکز محلی دارای زنبورعسل تهیه می شود و با مصرف آن قلب و عروق تقویت شده و همچنین مشکلات و بیماری های معده بر طرف می گردد. هدف اصلی این فروشگاه اصلاح سبک زندگی با داشتن تغذیه سالم است.  با داشتن یک برنامه غذایی سالم و اضافه کردن عسل به وعده هایی همچون صبحانه می توان انواع ویتامین ها و پروتئین را وارد بدن کرد. در صورت عدم رضایت از محصول، امکان بازگشت و تعویض آن وجود دارد. به همین دلیل است که خرید عسل از سایتی همچون فروشگاه اینترنتی رزسا (https://rozesashop.com/) که با تکیه بر تامین مواد غذایی ارگانیک بر پایه سلامتی فعالیت می کند، پیشنهاد می شود.