اگر به دنبال شلوار یا شلوارک برای فرزند خود هستید، قطعا با تنوع بسیاری از شلوارها روبرو خواهید شد که انتخاب را برای شما کمی سخت خواهد کرد. امروزه تنوع شلوارها و شلوارک‎ها از لحاظ جنس، مدل و رنگ بسیار متنوع شده است.

انواع مدل های شلوار و شلوارک بچه گانه 2023
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

انواع مدل های  شلوار بچه گانه

اگر به دنبال شلوار یا شلوارک برای فرزند خود هستید، قطعا با تنوع بسیاری از شلوارها روبرو خواهید شد که انتخاب را برای شما کمی سخت خواهد کرد. امروزه تنوع شلوارها و شلوارک‎ها از لحاظ جنس، مدل و رنگ بسیار متنوع شده است. شما می‌توانید شلوار و شلوارک بچه ‌گانه را در انواع تابستانی، زمستانی، مجلسی، راحتی و اسپرت، در رنگ‎ها، مدل‌ها و جنس‌های مختلف انتخاب کنید. برای خرید انواع شلوار بچه گانه در سایت نی نی لوس به اینجا مراجعه نمایید.

images_1678615990_640da5b6cb413.jpg

انواع شلوارک بچه گانه از نظر جنس 

شلوار بچه گانه جین

فارغ از اینکه شلوار یا شلوارک بچه‌ گانه باید چه مدلی داشته باشد، جنس آن اهمیت دارد. اگر به دنبال شلوار یا شلوارک مجلسی یا اسپرت بچه‌ گانه هستید، جنس جین اولین گزینه خواهد بود. بچه‌ها ممکن است در هنگام غذا خوردن یا نوشیدن دقت کافی نداشته باشند یا هنگام بازی کردن در فضای باز لباس آن‌ها به سرعت کثیف شود، شلوار یا شلوارک جین در پنهان کردن لکه‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند.

images_1678615371_640da34b70385.jpeg

شلوارک بچه گانه جین

انواع مدل شلوار لی بچه‌ گانه دخترانه را می‌توانید بعد از چند بار پوشیدن، بشویید به این معنا که مجبور نیستید پس از هر بار پوشیدن شلوار جین توسط کودک، آن را بشویید. همه لباس‌های کودکان ممکن است بر اثر فعالیت فیزیکی دچار پارگی شوند اما شلوارهای جین به دلیل ضخامت بالایی که دارند در برابر آسیب‌های فیزیکی بسیار مقاوم هستند. اگر به دنبال شلوارک لی بچه ‌گانه پسرانه یا شلوارک لی بچه ‌گانه دخترانه هستید، هیچ انتخابی بهتر از جنس جین نخواهد بود.

 

شلوار بچه گانه کتان

شما می‌توانید شلوار و شلوارک بچه ‌گانه مجلسی یا اسپرت را از جنس کتان انتخاب کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که پارچه کتانی که بیشتر برای شلوار کودکان انتخاب می‌شود از نوع کاغذی و کش است. این پارچه هیچگونه حساسیتی را برای کودک ایجاد نمی‌کند. شلوار کتان نیز مانند شلوار جین برای تمام فصول می‌تواند استفاده شود. تنوع رنگ شلوارک و شلوارهای کتان دخترانه و پسرانه باعث شده است که والدین بتوانند با هر بلوز، یک شلوار هم رنگ خریداری کنند.

شلوارک بچه گانه کتان

آنچه باعث محبوبیت شلوارهای کتان بین کودکان شده است، احساس راحتی در شلوار است. از آنجا که کودکان مدام در حال فعالیت و بازی کردن هستند، ترجیح می‌دهند لباسی را به تن کنند که احساس راحتی بیشتری داشته باشند. شلوارهای کتان جزو شلوارهای بسیار بادوام شناخته می‌شوند، اگر در نگهداری آن‌ها دقت بیشتری شود قطعاً تا سال‌ها می‌توانند در کمد لباس کودک باقی بمانند.

شلوار بچه گانه مخمل

در هنگام خرید شلوار و شلوارک مجلسی و اسپرت برای کودک خود ممکن است با جنس مخمل روبرو شوید. معمولاً از پارچه مخمل بیشتر برای شلوارهای دخترانه مجلسی استفاده می‌شود. این نکته می‌تواند مهم باشد که پارچه مخمل برای شلوار کودکان در انواع ساده، کبریتی و طرح دار انتخاب می‌شود.

images_1678615283_640da2f379d27.jpeg

شلوارک بچه گانه مخمل

تنوع رنگی در شلوارهای مخمل کبریتی یا ساده نیز بسیار زیاد است و می‌توانید برای هر بلوز کودک، یک رنگ خاص را انتخاب کنید. به دلیل جنس سفت و محکمی که شلوارهای مخمل دارند معمولاً تنوع مدل در این شلوارها کمتر است. شلوار مخمل کبریتی به دلیل ضخیم بودن بیشتر برای فصول سرد سال انتخاب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های شلوار بچه ‌گانه مخمل می‌توان به ‌عدم چروک شدن آن اشاره کرد، می‌توان پس از هر بار شستشو بدون نیاز به اتوکشی از شلوار استفاده کرد.

شلوار و شلوارک بچه گانه، راحتی، جنس پلی استر

از آنجا که کودکان مدت زمان بیشتری را در خانه هستند، بنابراین انتخاب شلوار راحتی مناسب برای آن‌ها بسیار مهم است. یکی از پارچه‌هایی که برای شلوارهای راحتی انتخاب می‌شود، پلی استر است. پارچه پلی استر معمولاً قیمت پایینی دارد در نتیجه شلوارهای پلی استر بچه ‌گانه نیز قیمت پایینی دارند. این پارچه آبگریز است و به سرعت در هوای آزاد خشک می‌شود، در نتیجه نیازی به اتو کشی ندارد.

شلوار و شلوارک بچه گانه، راحتی، جنس دورس

از دیگر پارچه‌ها برای دوخت شلوار راحتی کودکان، جنس دورس است. این پارچه از داخل کرکی است و تنوع رنگی بسیاری دارد. شلوارهای راحتی بچه ‌گانه دورس را با تنوع طرح و رنگ خریداری کنید. 

شلوار و شلوارک بچه گانه، راحتی، جنس پنبه‌ای

شلوار راحتی پنبه ای، مورد علاقه کودکان است، آن‌ها بسیار نرم و لطیف هستند و کودکان احساس راحتی بیشتری می‌کنند. پارچه پنبه هیچگونه حساسیت پوستی را برای کودکان ایجاد نمی‌کند. از آنجا که کودکان فعالیت زیادی دارند و هنوز در خوردن و آشامیدن نمی‌توانند دقت بالایی داشته باشند، این امکان وجود دارد که در طول روز چندین بار لباس راحتی کودک تعویض شود. شلوار بچه ‌گانه پسرانه راحتی پنبه‌ای به دلیل دوام بالایی که دارد در برابر شستشوی زیاد نیز بسیار مقاوم است.

 

 

انواع مدل شلوار بچه ‌گانه

متناسب با هدف از خرید شلوار کودک که می‌تواند راحتی، مجلسی یا اسپرت باشد، در میان اجناس مختلف جنس مورد نظر را متناسب با فصل انتخاب کنید. معمولا تنوع در مدل شلوارهای بچگانه پسرانه نسبت به دخترانه کمتر است.

  • اگر جنس جین را انتخاب کرده اید، می‌توانید این شلوارها را با کمر کشی، کمر دکمه دار، زاپ دار، بدون زاپ، جیب دار، بدون جیب، دمپا کش و ساده، راسته، برای دختر و پسر انتخاب کنید. علاوه بر این شلوار جین دخترانه را می‌توانید گلدوزی شده، کوتاه، چسبان و دمپا گشاد انتخاب کنید. در میان مدل شلوار بچه ‌گانه دخترانه جدید مجلسی، مدل مام استایل و مام فیت طرفداران بیشتری دارند. از جنس جین، شلوارک و شلوار پیشبندی پسرانه و دخترانه نیز به فروش می‌رسد. شلوارک جین بچه گانه دخترانه و پسرانه را می‌توانید در مدل‌های دمپا پاکتی، دم پا ریش دار، جیب دار، بدون جیب، زاپ دار، بدون زاپ، کمر کشی و کمر دکمه دار انتخاب کنید.
  • اگر شلوار کودک را از جنس کتان انتخاب کرده‌اید معمولا تنوع مدل کمتر است. شلوار کتان بچه ‌گانه دخترانه و پسرانه به طور کلی می‌تواند در انواع کمر کشی، کمر دکمه دار، کمر بنددار، جیب دار، بدون جیب، دمپا کش، پاکتی و ساده، راسته، در تنوع رنگی خریداری کنید. معمولا شلوارهای کتان دخترانه با گلدوزی و شلوارهای کتان پسرانه با جیب‌های بیشتر به فروش می‌رسند. از جنس کتان، شلوارک و پیشبندی پسرانه و دخترانه نیز به فروش می‌رسد.
  • با انتخاب جنس مخمل برای شلوار کودک، باید در میان مدل‌های محدود، شلوار مورد نظر را انتخاب کنید. شلوارهای مخمل پسرانه و دخترانه را می‌توانید با کمر کشی، کمر دکمه دار، جیب دار، بدون جیب، دم پا کش و ساده، راسته انتخاب کنید. 

 

خرید انواع شلوار و شلوارک بچه گانه از نی نی لوس

تنها در شلوار کودکان، می‌توان تنوع جنس، رنگ و مدل را به خوبی مشاهده کرد. اگر به دنبال شلوار بچه‌ گانه مام استایل هستید، بیشتر از جنس جین در دسترس است. قبل از اقدام به هر گونه خرید شلوار یا شلوارک مجلسی و اسپرت برای کودک باید راحتی کودک خود را در نظر بگیرید، کودکان مدام در حال بازی کردن هستند، بنابراین لباس‌های تنگ با جنس خشن، می‌تواند برای کودک آزار دهنده باشد. برای خرید شلوار راحتی بچه‌ گانه نیز باید کیفیت پارچه را در نظر بگیرید تا با شست و شوی زیاد تغییر رنگ ندهد و همچنان کیفیت بالایی داشته باشد. نی نی لوس یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید آنلاین لباس بچه گانه محسوب می‌شود. می‌توانید برای مشاهده و خرید انواع لباس بچه گانه،  به وبسایت نی نی لوس مراجعه بفرمایید.