ساکنان یکی از محله‌های ریاض با سر و صداهای بلند و موسیقی وحشتناکی که خواب آنها را مختل کرد،‌ بیدار شدند و متوجه شدند که گروهی از تقلید‌کنندگان عادت‌های آمریکایی تصمیم به برگزاری جشن هالووین گرفته‌اند.

عجیب اما واقعی/ برگزاری جشن هالووین در عربستان سعودی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  روسیا الیوم،‌ ساکنان یکی از محله‌های ریاض که نیمه شب با صدای بلند موسیقی از خواب بیدار شده بودند، برای شناخت و تشخیص منبع این صداهای بلند با پلیس تماس گرفته و پلیس نیز عاملان برگزاری این جشن را که در پوشش غربی هالووین ظاهر شده بودند و نیز شرکت‌کنندگان در این مراسم را بازداشت کرد.

روزنامه «الأنباء» عربستان سعودی نیز نوشت که این اتفاق در ساعات پایانی شب گذشته رخ داده است.

این روزنامه افزود: «رفتارهای غیر معمول و عجیب صورت گرفته توسط برخی از شرکت‌کنندگان در این مراسم که با پوشش عجیب غربی و صورتک­‌های ترسناک ظاهر شده بودند، باعث نگرانی ساکنان محل شده بود».

پلیس ریاض اعلام کرد این جشن بدون مجوز و در قبال دریافت مبالغ هنگفت برگزار شده است. به همین دلیل پلیس عاملان اصلی این اختلال را به اتهام عدم مجوز و آزار و اذیت ساکنان محل بازداشت کرد.

هالووین، جشن ترسناکی است که در آمریکا و برخی کشورهای غربی مرسوم بوده و شرکت‌کنندگان با پوشیدن لباس‌های عجیب و صورتک­‌های ترسناک و موسیقی‌­های بلند رقص و پایکوبی کرده و فریاد می­‌کشند.