خواب خاموش شدن مقاومت هیچگاه تعبیر نخواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دکتر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دیدار با جمعی از فعالین بسیج دانشجویی برخی از دانشگاه های تهران بیان داشت:کسانی که شعار «نه غزه» سر دادند امروز نگران سکوت دربرابر غزه هستند و همین نشانگر پیشرفت گفتمان مقاومت و اثبات حقانیت آن است و دیگر کسی نمی‌تواند ضرورت دفاع از غزه را انکار کند. ابراز نگرانی از سکوت درباره غزه، پیروزی گفتمانی مقاومت و اذعان به غلط بودن شعار «نه غزه، نه لبنان» است.

دکتر جلیلی با بیان اینکه بزرگترین نگرانی آمریکا و اسرائیل امروز این است که با جبهه‌ای گسترده از مقاومت به پهنای جغرافیای زمین و در عرصه‌های مختلف روبرو هستند گفت: دفاع از مقاومت نه‌تنها در رسانه که در همه عرصه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باید آثار خود را نشان دهد و این جبهه‌ای است که وظیفه دینی و انقلابی همگانی ایجاب می‌کند درحد وسع به‌‌ویژه در عرصه‌هایی که کاستی و خلائی وجود دارد انجام وظیفه نمایند کمک به تصمیم‌سازی برای پشتیبانی حداکثری و به موقع از مقاومت از جمله این وظایف است.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی، دفاع از مقاومت را ازجمله افتخاراتی دانست که خداوند به ملت انقلابی ایران ارزانی داشته، وی در ادامه گفت: در کتابی که ماه پیش تحت عنوان «استبدال» منتشر شدبه تفصیل توضیح داده شده است چه باید کرد که این افتخار از ملت ما گرفته نشود.

وی افزود: خواب خاموش شدن مقاومت هیچگاه تعبیر نخواهد شد و آرزوی دست برداشتن از مقاومت برای همیشه بردل مستکبران و حامیان آن‌ها خواهد ماند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد:کسانی که ده‌ها سخنرانی در یک‌سال اخیر در جمع دانشجویان علیه آمریکا و اسرائیل را بایکوت خبری می‌کردند اکنون خود را مشتاق فریادهای بیشتر نشان می‌دهند و این خود پیروزی منطق مقاومت و غلبه گفتمان آن را می‌رساند.

دکتر سعید جلیلی با بیان اینکه اروپا و آمریکا و مدعیان تمدن غرب ده‌ها سال است که رژیم غاصب، تروریست و کودک‌کش اسرائیل را به‌عنوان نمونه لیبرال دموکرات منطقه غرب آسیا معرفی می‌کنند، اظهار داشت: امروز این مدعیان و طرفداران لیبرال دموکراسی هستند که باید سکوت خود را بشکنند و نسبت خود را با رژیم کودک‌کش صهیونیستی که از سوی تمدن غرب و اروپا و آمریکا به‌عنوان نمونه برای لیبرال دموکراسی در غرب آسیا معرفی می‌شود، روشن کنند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: بمب‌ها و موشک‌های اسرائیل بر سر مردم بی‌گناه غزه رسوایی شعارهای حقوق بشری اروپا و آمریکا به حد ادعای دموکراسی غرب را به رخ می‌کشد. هر موشکی که اسرائیل بر سر کودکان، زنان و مردم بی‌پناه غزه فرود می‌آورد، قبل از آنکه خانه فلسطینی‌ها را خراب کند، بنیان صهیونیسم و لیبرال دموکراسی ادهایی تمدن غرب را ویران می‌کند