خودشان هم می‌دانند که خطر در بیخ‌گوش‌شان است و نمی‌توانند ۸۰سالگی تشکیل دولت جعلی خود را ببینند، بنابراین این همه طرح ادعاهای صد من یک غاز، افتتاح سفارتخانه، نقاب دروغین سازش با دولت‌های اسلامی و... دست و پا زدن مقامات اسرائیل برای جلوگیری از انزوای بیش از پیش در منطقه است.

مانور رسوایی اسرائیل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امین صبحی - دبیرگروه سیاسی روزنامه جام جم نوشت: همه شواهد موجود در اوضاع سیاسی و اجتماعی حاکم بر رژیم‌صهیونیستی، حکایت از شکنندگی غیرقابل انکار این رژیم جعلی دارد و آشفتگی‌های موجود در مناسبات سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس را دیگر نمی‌توان از منظر افکار عمومی پنهان نگه داشت. حالا دیگر همه ملت‌ها و دولت‌ها واقف هستند که اسرائیل از درون در حال فروپاشی است و عدم موفقیت در تعیین کابینه مستقر و ناکامی در ایجاد وحدت بین جریان‌های سیاسی از پس‌لرزه‌های همین اضمحلال است که کشورهای حامی اسرائیل نیز نتوانستند از وقوع آن جلوگیری کنند تا حدی که این رژیم بیش از ۳۰هفته است که درگیر بحران‌های داخلی است و در این میان تحلیلگران یهودی بر این موضوع اذعان دارند که فقدان قدرت راهبردی رژیم صهیونیستی در برابر ایران، حزب‌ا... لبنان و سوریه، به سردی گراییدن روابط میان دولت آمریکا و کابینه نتانیاهو در کنار بحران اقتصادی حاکم بر اسرائیل با تضعیف جایگاه پول واحد(شکل) و خروج سرمایه‌گذاران خارجی از مهم‌ترین دلایل تشدید بحران بی‌سابقه این رژیم است. بنابراین شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی در حوزه‌های مختلف را می‌توان نقطه عطفی برای نابودی این رژیم دانست که بشارت آن پیش از این توسط رهبر انقلاب مطرح شده بود؛ شکست‌هایی که ابزاری برای سرپوش گذاشتن روی آنها وجود ندارد، زیرا ابتکار عمل از دست آنها خارج شده است و دیگر نمی‌توانند با لابی‌گری و تأثیرگذاری در نهادها و سازمان‌های بین‌المللی، ناکامی‌های روز افزون خود را پنهان کنند؛ فرآیندی که باتوجه به نظم نوین جهانی و نزدیک شدن به روز شمار نابودی این رژیم جعلی شتاب گرفته است. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب «روحیه اسلامی، مبارز حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت»، مصداق این نکته را به وضوح می‌توان در بومرنگ استراتژی هزاران زخم یا شکست پیمان «ابراهیم» مشاهده کرد. همین چند روز پیش بود که مردم لیبی به‌دلیل دیدار محرمانه وزیرشان با همتای اسرائیلی اعتراضات گسترده‌ای را رقم زده و نشان دادند که رژیم اشغالگر قدس تا چه حد در میان ملت‌های مسلمان منفور است و حالا سران اسرائیلی برای جبران این شکست فضاحت‌بار، نیازمند دیده‌شدن در منطقه هستند. توفیقات جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل و تفاهمات انجام شده با عربستان و مصر نیز دلیل دیگری بود که باعث شد رژیم صهیونیستی زمین قمار خود را تغییر داده و با قرار گرفتن در کنار یک دولت خائن بی‌ریشه، این‌طور وانمود کند که اوضاع بروفق مراد است و موریانه اسرائیل را نابود نکرده است. 

 تاسیس لانه جاسوسی

 همان‌طور که پیش از این اشاره شد افتتاح سفارت اسرائیل در منامه در پی سفر الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به پایتخت بحرین بیش از این‌که بیانگر یک دستاورد برای صهیونیست‌ها باشد نشانگر شرایط نامطلوب این رژیم غاصب است، چراکه مدت‌هاست از مرگ پیمان «ابراهیم» می‌گذرد و این دولت جعلی بیش از این نمی‌تواند با جنازه متعفن این توافق به بازیگری در منطقه بپردازد. در شرایط فعلی لازم بود تا این رژیم جعلی برای اقدامات خرابکارانه خود لانه‌ای جاسوسی در این منطقه داشته باشد که البته این اقدام بحرین از سوی جمهوری اسلامی قطعا بی‌پاسخ نمی‌ماند.

 

ماموریت در منامه

جذب جاسوس و گماشته برای موساد و دستگاه اطلاعاتی رژیم‌صهیونیستی در کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس؛ تلاش برای نفوذ به سفارتخانه‌های ایران در شش کشور شورای همکاری خلیج‌فارس، کسب اطلاعات مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران، استخدام عامل برای جاسوسی از بشار اسد بخشی از ماموریت کادر این سفارتخانه در پایتخت بحرین است. چراکه مدت‌هاست افسران اطلاعاتی بحرین درس خود را در مکتب موساد دوره می‌کنند. بنابرگزارش مجله فرانسوی اینتلیجنس آنلاین، دوره مذکور بخشی از توافق‌نامه ابراهیم است که براساس آن، موساد یک افسر رابط در بحرین برای هماهنگی میان سرویس‌های اطلاعاتی دو طرف منصوب کرده است. با بررسی جهت‌گیری‌های جدید بحرین می‌توان این‌طور گفت که تاسیس سرویس امنیت راهبردی این کشور با هدف تقویت همکاری با رژیم صهیونیستی صورت گرفته است؛ سرویسی که با وجود این‌که ریاست آن با احمد بن عبدالعزیز آل‌خلیفه است از سوی سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی(شین بت) رهبری می‌شود.

 

جوخه ترور موساد

اظهارات اخیر رئیس موساد در تهدید ایران، سند دیگری برای تایید گزاره‌های اولیه این نوشتار است که شکست‌های پیاپی رژیم اشغالگر قدس را تشریح کرد. دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی رژیم‌صهیونیستی با انتشار تصاویری از برخی مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران آنها را به‌طور رسمی تهدید به ترور کرد. تهدیدی که در مرحله اول بیانگر ضعف و دست خالی بودن طرف مقابل برای مقابله را نشان می‌دهد که برخلاف دفعات گذشته به طور مخفیانه اقدام به خرابکاری و تررو می‌کردند، این‌بار آشکارا به این اقدام جنایت‌آمیز خود اشاره کرده و ابایی از طرح آن ندارند. در مرحله بعد نیز بیانگر خشم بالای این رژیم تروریستی از شکست اخیرشان در‌خصوص آلوده کردن صنایع موشکی و پهپادی کشور است که در گزارشی تحت عنوان «سکته موشکی صهیونیست‌ها» به آن پرداختیم و محرز شد که دشمن صهیونیستی هویتی غیر از ذات تروریستی ندارد.

 

مقرهای موساد اطراف ایران

درحال حاضر دو دفتر اصلی رژیم موقت اسرائیل در آذربایجان و کردستان عراق که عمدتا به اهداف خرابکارانه می‌پردازد، زیر ذره‌بین دستگاه‌های امنیتی ــ اطلاعاتی ایران است و هرلحظه که جمهوری اسلامی لازم بداند آنها را نیز همچون تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌کند. موساد همچنین شبکه‌ای تحت پوشش تجارت اقتصاد در قطر دارد که با فشردن یک دکمه در ایران برای همیشه خاموش می‌شود. از همین رو به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی با لفاظی‌ها و اقدامات غیرمعقول، درصدد این است که اضمحلال خود را سرعت بخشیده و برای همیشه از صفحه روزگار محو شود.