بهرام سرمست به عنوان مدیرکل سیاسی وزارت کشور انتخاب شد.

سرمست مدیرکل سیاسی وزارت کشور شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین ، بهرام سرمست مدیر کل سیاسی پیشین استانداری تهران به عنوان مدیرکل سیاسی وزارت کشور انتخاب و جایگزین محمدامین رضازاده شد.

رضازاده در گفت‌و گو با ایسنا ضمن تایید این خبر گفت: از حسن اعتماد وزیر کشور و همکاری همه همکاران خود تشکر کرده و از همه طلب حلالیت می‌کنم.بهرام سرمست در روزهای اخیر به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران منصوب شده است

بهرام سرمست پیش از این به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران منصوب شده بود. او در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تبریز کاندیدا شده بود.

بهرام سرمست متولد بناب و دانش آموخته دکترای علوم سیاسی است که پیش از این و در دولت یادزهم مسوولیت مدیرکلی سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران را بر عهده داشته است .

وی از نیروهایی است که در دوره احمدی نژاد نیز کم و بیش در مسئولیت‌های آن دوران حضور داشت.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی ،‌سرپرست فرمانداری تبریز ، ریاست اداره دانش آموختگان و مدیریت پژوهش دانشگاه پیام نور ، عضو هیات علمی و تدریس در دانشگاه . معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری  منطقه آزاد ارس  و نیز مدیرکل سیاسی  ، انتخابات  و تفسیمات کشوری استانداری تهران از جمله سوابق مدیریتی و علمی وی است .