سردار نقدی با انتقاد از وضعیت اقتصادی امروز کشور این وضعیت را حاصل رای به روحانی در انتخابات 96 دانست و آن رای را افتادن در سراب دیپلماتیک تعبیر کرد.

سردار  نقدی: وضع اقتصادی امروز نتیجه رأی دیروز است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران در گفت و گویی تفصیلی با فارس به انتقاد از دولت به خصوص در حوزه اقتصاد پرداخت.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

*اگر امروز به وضع اقتصادی اعتراض داریم، قصور و تقصیر متوجه خود ماست، چون به کسانی رأی دادیم که به‌دنبال سراب دیپلماتیک برای حل مشکلات اقتصادی‌ کشور بودند.

*وقتی ما خودمان اینطور خواسته‌ایم رهبری چه کند؟

 

*رهبر انقلاب همواره مانع خدشه به مردم‌سالاری شده است.

 

*مفسدان دانه‌درشت با چراغ سبز دولت سازندگی به کشور بازگشتند.

 

*باید از قضات در برخورد با فساد حمایت شود، تا احساس نکنند بدون حامی هستند.

 

*راهکار دیپلماتیک برای شکوفایی اقتصاد، سراب و دروغ است.

 

*برخی افراد که خود را استاد دانشگاه می دانند از طریق تریبون‌هایی که جمهوری اسلامی در اختیارشان گذاشته است، جمهوری اسلامی را کشوری غیر آزاد می‌دانند و هم‌زمان از رضاخان، که مجسمه اختناق و دیکتاتوری است، تعریف و تمجید می‌کنند.

 

*آزادی در کشور به بهترین نحو موجود است به طوری که در برخی از سخنرانی‌هایم در مدارس می بینم که پسر یا دختری 10-12 ساله بدون اینکه ترسی داشته باشد از بالا تا پایین نظام را مورد نقد قرار می‌دهد.

 

*رهبری فرمودند من به نتایج مذاکرات خوشبین نیستم؛ فرمودند آمریکایی ها بد عهدند و فرمودند مشکلات اقتصادی مردم با مذاکره حل نمی شود، اما ما مردم در انتخابات به چه کسی رای دادیم؟ به کسی که معتقد بود مذاکره از اکسیژن واجب‌تر است. در این قضیه نیز رهبری پشت رای ما مردم ایستادند و فرمودند من به مردم سالاری دینی پایبندم.

 

*اگر می‌خواهیم وزیر ۲ هزار میلیارد تومانی نداشته باشیم باید رییس جمهوری ساده‌زیست انتخاب کنیم باید شخصی را انتخاب کنیم که تفکر ساده زیستی داشته مخالف اشرافی‌گری باشد و وزیر سالم و پاک به مجلس معرفی کند. اگر می خواهیم وزیر زراندوز نداشته باشیم باید نماینده مجلس با صلابت انتخاب کنیم که به چنین وزیری رأی اعتماد ندهد.

 

*شورای شهر پیشین تهران، فعال با عملکردهای بسیار مثبت بود اما شورای فعلی در طول یک سال و نیم عمر خود را سه شهردار عوض کرده و حتی نمی تواند پروژه های ناتمام شورای شهر قبلی را هم تکمیل و به اتمام برساند. آیا یک دیکتاتور به ما دستور داده که چنین شورای شهری را انتخاب کنیم؟ آیا یک استعمارگر خارجی این شورا را به ما تحمیل کرده است؟ نه خیر، خودمان رأی داده‌ایم نمی شود موقع رأی دادن بی مبالاتی کنیم و بعد از کسی دیگر بخواهیم مشکلات ما را حل کند.

 

*در انقلاب اسلامی پسر پرنفوذترین شخص کشور یعنی آقای مهدی هاشمی به دلیل جرایم مالی به زندان افتاد اما هیچ رسانه‌ای این مساله را تحسین نکرد. مردم باید علیه این روزنامه ها و رسانه ها که از مفسدین حمایت می‌کنند اعتراض کنند و آن روزنامه و رسانه را تحریم کنند.