عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید روند افزایشی نرخ دلار به دلیلی بلاتکلیفی لایحه  پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت است.

 بلاتکلیفی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت عامل افزایش قیمت دلار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در واکنش به افزایش ناگهانی نرخ دلار در هفته جاری گفت: الان بحث روانی بر بازار حاکم بوده و علت افزایش نرخ دلار روانی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس بااشاره به بلاتکلیفی لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام ، اظهار داشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام تکلیف مردم را مشخص کند هر تصمیمی می خواهد بگیرد و مسئولیت آن را بپذیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون هر خبری از مجمع تشخیص مصلحت بیرون می آید بازار را ملتهب می کند، بیان داشت: اعضای مجمع تکلیف پالرمو و FATF را مشخص کنند، مسئولیت آن را بپذیرند و آرای آن را شفاف کنند، من تهدید نمی کنم بلکه می گویم مجمع نباید کشور را روی هوا نگهدارد هر چه زودتر اعلام کند و مسئولیت آن را بپذیرد.

یورو و دلار

مجمع تشخیص نظام تحت تاثیر پیامک های تهدیدآمیز قرار نگیرد

وی عنوان کرد: 50 نفر چند خط تلفن همراه دارند و پشت سر هم به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام پیامک تهدید آمیز می دهند و برای آنها ترس و ارعاب ایجاد کرده اند؛ مجلس ثابت کرد که تحت فضاهای روانی قرار نمی گیرد، مجمع هم این موضوع را ثابت کند، یک گروه 50 نفره نمی تواند نظر مجمع را تغییر دهد.

سرمایه گذاری در بازار ارز اشتباه است

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مجمع باید هر نظری که در باره این لوایح دارد را هر چه سریعتر اعلام کند، گفت: مجمع باید بازار را از این التهاب بیرون بیاید، اکنون انتخاب بین بد و بدتر است، هیچکس نمی گوید بعد از تصویب پالرمو و FAFT مملکت گل و بلبل می شود، اما اگر رد کند کشور شرایط خیلی بدتری را پیدا می کند.

سرمایه گذاری در بازار ارز اشتباه است

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه سرمایه گذاری در بازار ارز ضرر است، توضیح داد: اگر کسی در بازار ارز سرمایه گذاری کند، نشان می دهد با الفبای اقتصاد آشنا نیست.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باراز ارز کشش قیمت بالاتر را ندارد، این ارقام موقتی است و سقوط می کند، دلار نمی تواند عدد بالاتر از 8 تا 10 هزار تومان داشته باشد، قطعا سقوط می کند و هر کس در بازار ارز سرمایه گذاری کند حتما اشتباه است.

بیشتر بخوانید:​
اظهارنظرهای بیهوده باعث نوسان بازار ارز می شود
/

پایان پیام