مثلث آنلاین:رئیس‌جمهور گفت: آمریکایی‌ها بدون هیچ دلیلی از تعهد خود در برجام خارج شدند و شدیدترین تحریم‌ها را علیه ما آغاز کردند و فکر می‌کنند اگر فشار را بیشتر کنند می‌توانند به ایران بازگردند.

آمریکایی‌ها می‌خواهند مجددا به تهران بازگردند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته 4 هزار مگاوات برق آبی خود را از دست دادیم. در شرایطی که برق و آب کم بود مردم در مضیقه قرار گرفتند اما تاکنون 8 نیروگاه به مدار آمده و بیش از 1200 مگاوات تولید شده است.

وی افزود: ما ۱.۱ میلیارد متر مکعب آب را مهار کردیم و همین مقدار ار در سال آینده مهار می‌کنیم. بیش از 1500 روستا را آبرسانی و 3 هزار روستا را اگازرسانی کردیم.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: اگر مشکلاتی در سال جاری وجود داشته است دولت اقدامات خود را انجام داده است و اینطور نیست که برخی اتهاماتی می‌زنند که دولت برای این مشکلات برنامه ریزی نمی‌کند.

روحانی تاکید کرد: دشمنان ما با همه توان آمدند تا جلوی پیشرفت کشور و زندگی عادی مردم را بگیرند. آمریکایی‌ها بدون هیچ دلیلی از تعهد خود در برجام خارج شدند و شدیدترین تحریم‌ها را علیه ما آغاز کردند و فکر می‌کنند اگر فشار را بیشتر کنند می‌توانند به ایران بازگردند.

وی اظهار کرد: هدف آنها این است که به تهران برگردند و بر مردم مسلط شوند اما این هدف امکان پذیر نیست.

ادامه دارد…