پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
کمربند میانی با هافبک‌های سرخابی؛

کارلوس کی‌روش 11 بازیکن اصلی تیم ملی ایران مقابل فلسطین را معرفی کرد.

 

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  "ورزش سه"، تیم ملی ایران از دقایقی بعد به مصاف تیم ملی فلسطین خواهد رفت و کارلوس کی روش برای این مسابقه تدارکاتی 11 بازیکن اصلی تیم ملی را انتخاب کرد. او همچون بیشتر بازی ها علیرضا بیرانوند را در درون دروازه قرار داده است. پژمان منتظری و محمد حسین کنعانی زادگان زوج جدید خط دفاعی تیم ملی هستند که در این بازی آزمایش می شوند و رامین رضاییان و میلاد محمدی نیز در پست دفاع راست و چپ به میدان خواهند رفت.

کارلوس کی روش برای این بازی روزبه چشمی و احمد نوراللهی را به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته است. در جلوی این دو بازیکن اشکان دژاگه بازی می کند، او کاپیتان تیم ملی نیز خواهد بود. در خط حمله تیم ملی مهدی ترابی، مهدی طارمی و سردار آزمون حضور دارند.

 

به نظر می رسد کی روش قصد دارد در این بازی تکلیف چند بازیکن را روشن کند. اشکان دژاگه که نیم فصل خوبی را با تراکتور سپری کرد، حالا امیدوار است با درخشش در مقابل فلسطین مسافر جام ملت ها شود. همچنین استفاده از روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی آن هم در حضور هافبک دفاعی های متعدد تیم ملی جای تعجب دارد.

 

 

تیم ملی ایران امروز با این ترکیب به مصاف فلسطین می رود:

علیرضا بیرانوند، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، روزبه چشمی، احمد نوراللهی، اشکان دژاگه(کاپیتان)، مهدی ترابی، مهدی طارمی و سردار آزمون

 

 

نکات ترکیب


* علیرضا بیرانوند در بازی امروز در ترکیب اصلی حضور یافته است. این در حالی است که به نظر می‌رسید با توجه به خط خوردن یک دروازه‌بان دیگر از لیست تیم ملی، در بازی امروز به گلرهای دیگر تیم ملی فرصت داده شود و سرمربی تیم ملی سیدحسین حسینی و پیام نیازمند را محک بزند.


* محمدحسین کنعانی زادگان در این بازی نیز همانند ترینیداد و توباگو در خط دفاعی حاضر شده است. زوج او در این بازی پژمان منتظری است، برخلاف بازی قبلی که خانزاده زوج دفاعی را در کنار او شکل داده بود.


* رامین رضاییان در این بازی در سمت راست حضور یافته است و در آستانه جام ملت‌ها رقابت در سمت دفاعی را افزایش داده است.


* میلاد محمدی و سردار آزمون دو لژیونر حاضر در لیگ روسیه جزو بازیکنان اروپایی حاضر در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی امشب است.


* روزبه چشمی که در جام ملت‌ها به عنوان مدافع و جانشین سیدجلال حسینی انتخاب شده بود، در این دیدار در خط میانی حاضر شده است. این در حالی است که کی روش از این بازیکنان به عنوان یکی از مدرن های مدافعان فوتبال ایران یاد کرده بود.


* احمد نوراللهی نیز برای دومین بازی تدارکاتی پیاپی در ترکیب اصلی تیم ملی حضور یافته است.


* در ترکیب فعلی تیم ملی، پرسپولیس با سه نماینده ( علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و احمد نوراللهی)، استقلال با دو نماینده (پژمان منتظری و روزبه چشمی)، ماشین سازی با یک نماینده (محمدحسین کنعانی زادگان)، تراکتورسازی یک نماینده (اشکان دژآگه)، مهدی طارمی (الغرافه)، رامین رضاییان (الشحانیه)، میلاد محمدی (اخمت گروژنی) سردار آزمون (روبین کازان) سهمیه های تیم ملی را شکل داده است.