مثلث آنلاین: «مائوریتسیو ساری» سرمربی بحرانزده چلسی با وجود اینکه تیم تحت هدایتش در جام حذفی انگلیس با ارائه نمایشی ضعیف تسلیم منچستریونایتد شد، تاکید کرد که به هیچ عنوان نگران از دست دادن سمتش نیست.

تشنج در چلسی لا گرفت/ ساری: نگران از دست دادن شغلم نیستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه نوشت: سرمربی ایتالیایی چلسی پس از متحمل شدن شکست 2 بر صفر مقابل شیاطین سرخ در استمفورد بریج در دور پنجم جام حذفی انگلیس، برای نگه داشتن شغلش، نبردی سخت را پیش روی خود می بیند.
«آندر هررا» و «پل پوگبا» گل های پیروز بخش یونایتد را به ثمر رساندند و این در حالی است که ساری در تمام مدت برگزاری بازی، مجبور بود تا شعارهای هواداران خشمگین و به ستوه آمده تیم غرب لندن را تحمل کند.
ستاره های چلسی که به ندرت برای کمک به سرمربی ایتالیایی تلاشی از خود نشان می دادند، به شدت از سوی ساری مورد انتقاد قرار گرفتند.
روابط شکننده ساری با بازیکنانش به همراه جو متشنج ایجاد شده از سوی هواداران این تیم، همگی دست به دست یکدیگر داده اند تا احساس عدم ماندگاری سرمربی پیشین تیم ناپولی تا پایان نخستین فصل حضورش در استمفورد بریج، تشدید شود.
این در حالی است که «رومن آبراموویچ» مالک متمول و متوقع آبی ها در گذشته نشان داده است که تا چه اندازه می تواند در برابر محبوبیت از دست رفته سرمربیان تیمش از سوی هواداران، سریع وارد عمل شود.
با این وجود، ساری در رابطه با موقعیت شکننده اش هیچ احساس نگرانی نداشته و مدعی است که وی تنها روی عبور دادن تیمش از یک فصل متشنج و پر آشوب تمرکز کرده است.
در واقع، ساری در پاسخ به این پرسش که آیا او هیچ نگرانی در مورد آمادگی آبراموویچ برای اخراجش احساس می کند یا نه، اظهار داشت: این مشکل من نیست؛ تنها زمانی که نگران موقعیتم بودم به دوران حضور در سری 2 ایتالیا باز می گردد.
وی ادامه داد: در حقیقت نگرانی من بابت نتیجه ها است نه هواداران؛ البته شرایط را درک می کنم؛ احساس هواداران را می فهمم چرا که نتایج ما واقعا خوب نبوده و حالا هم از جام حذفی کنار رفته ایم.
بدنبال گزارش های گسترده مبنی بر عدم رضایت بازیکنان چلسی از سبک بازی وی و پافشاریش بر وفاداری به همان تاکتیک های همیشگی، سرمربی 60 ساله ایتالیایی نسبت به از دست دادن حمایت رختکن تیمش ابراز نگرانی کرد.
هواداران تیم چلسی به طور یکپارچه خواستار سپرده شدن سکان هدایت تیمشان به «فرانک لمپارد» اسطوره پیشین این تیم و سرمربی کنونی تیم دربی کانتی شده و با سر دادن شعارهایی توهین آمیز سبک بازی ساری موسوم به «ساری بال» را به شدت هدف انتقادهای رکیک قرار دادند.
با این حال ساری معتقد است شرایط تیمش می تواند به شکلی چشمگیر بهبود پیدا کند اگر و تنها اگر آنها چند پیروزی متوالی کسب کنند؛ پیروزی هایی که می تواند با بازی پنجشنبه هفته جاری مقابل مالمو در مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا و دیدار یکشنبه هفته آینده شان مقابل منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه آغاز شود.
وی در این خصوص تاکید کرد: باید روحیه مبارزه جویی بیشتری داشته باشیم و در محوطه جریمه خودی و محوطه جریمه حریف زهردار تر و مصمم تر عمل کنیم؛ وظیفه من این است تا طی چند روز آینده روی پیشرفت و بهبود عملکرد بازیکنانم کار کنم چرا که روی گل دومی که در بازی مقابل یونایتد دریافت کردیم به هیچ عنوان جنگندگی و اراده لازم را نداشتیم.
وی افزود: و این موضوعی است که تفاوت ایجاد می کند؛ به عبارت دیگر ما 78 بار توپ را به زمین حریف بردیم و یونایتدها تنها 16 بار اینکار کردند؛ باید برنده بازی می شدیم اما به اندازه کافی مصمم نبودیم.