جدایی احتمالی برانکو از پرسپولیس تقریبا غیرممکن شده است. چرا که همه پرسپولیسی‌ها باور دارند او بهترین سرمربی برای تیم فعلی است. حتی شجاع خلیل‌زاده اعتقاد دارد او 100 میلیارد می‌ارزد.

خلیل‌زاده: برانکو مثل فرگوسن است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، برانکو برای ماندن در پرسپولیس به توافق رسید چرا که باشگاه در نهایت موفق شد مطالبات او را فراهم کند. با این حال طلب برانکو هنوز پرداخت نشده است. شجاع خلیل‌زاده درباره جدایی احتمالی برانکو از پرسپولیس به «خبرورزشی» گفت: «نظر من هم مثل هواداران پرسپولیس است. برانکو نیازی به تعریف و تمجید ندارد و کارنامه اش مشخص است. او توانسته در 4 سال 6 جام برای پرسپولیس به دست بیاورد. من بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم برانکو برای پرسپولیس حکم الکس فرگوسن برای منچستریونایتد را دارد و باید سال‌های سال در پرسپولیس بماند. من به عنوان بازیکن به مباحث مالی و مطالبات مربی خودم ورود نمی‌کنم، اما بدانید کسی با کارنامه برانکو ایوانکوویچ حداقل 100 میلیارد تومان ارزش دارد. »

خلیل‌زاده: برانکو برای پرسپولیس مثل فرگوسن برای منچستریونایتد است

او درباره احتمال لژیونر شدنش گفت: «من قبلاً در این رابطه حرف‌هایم را زده‌ام. سه پیشنهاد از قطر دارم، اما اولویت من پرسپولیس است. حرف جدیدی هم ندارم و فعلاً در حال استراحت هستم.»

255 43