مثلث آنلاین: مدافع میانی پرسپولیس بعد از یک جلسه دور از ترکیب تیم به دلیل محرومیت اکنون با انگیزه بالا امیدوار به کسب نتیجه تیمش است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل زاده، مدافع میانی موفق پرسپولیس در این فصل با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت، اکنون در شرایطی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد که مطمئنا حضورش می‌تواند شرایط را در خط دفاعی تیم با اطمینان و اعتمادبنفس بیشتری همراه کند.

خلیل زاده در روزهای پایانی نیم فصل توانسته بود بازیکن برتر پرسپولیس لقب گیرد و با گل‌های سه امتیازی‌اش نقش پررنگی در تیم ایفا کرد.

اکنون این بازیکن که مدتی نیز با مصدومیت مواجه بوده و علیرغم دردی که در ناحیه پا و گردن احساس می‌کرد برای سرخپوشان به میدان رفته، بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به ترکیب تیمش بازگشته و جدالی حساس برابر تراکتورسازی پیش روی خود می‌بیند. دیداری که با توجه به شرایط خاص آن، بازیکنی با کیفیت فنی شجاع خلیل زاده را می‌طلبید و این بازیکن قادر است با اعتمادبنفس و عملکرد مثبت خود، سرخ‌ها را در شرایط بهتری برابر رقیب قرار دهد.

خلیل زاده که سابقه حضور در تبریز و پوشیدن تراکتورسازی را در کارنامه دارد، یک روز ویژه را در این جدال پشت سر خواهد گذاشت و باید دید قادر به کسب نتیجه دلخواه در این دیدار خواهد بود یا خیر. بازیکنی که در این فصل یکبار با حضور در تبریز زمینه ساز پیروزی تیمش با تک گل سه امتیازی‌اش برابر ماشین سازی شده بود و اینبار هم از انگیزه زیادی برخوردار است.