دنیای ورزش تورنتو نوشت: ماندن یا رفتن برانکو، این اتفاق می‌تواند آینده پرسپولیس را به‌تنهایی گرگون کند.‍

یک واقعیت عجیب از پرسپولیس ؛ دلیل اصلی همه تغییرات چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پرسپولیس در هر شرایطی که لیگ هجدهم را به پایان برساند، باز هم نمی‌تواند از تغییرات احتمالی در تابستان فرار کند. خریدهای داخلی و خارجی در زمستان، فقط صندلی‌های خالی نیمکت برانکو را پر کرد و هنوز ترکیب سرمربی کروات را به توازن نرسانده است. تابستان 98، یک تابستان حیاتی برای پرسپولیس هم هست تا پس از مدت‌ها، با خیال راحت و بدون استرس ترکیب سرخ‌ها تکمیل شود.

اما همه چیز در گرو ماندن برانکو در جمع پرسپولیسی‌ها است. اگر او تهران را ترک کند، شاید اوضاع پرسپولیس پیچیده‌تر از قبل باشد. اما تغییرات پرسپولیس هم دقیقا مثل استقلال، از سنگر آغاز خواهد شد. خروج احتمالی بیرانوند، رشید مظاهری را آماده کرده تا به پرسپولیس منتقل شود. اگر برانکو بماند، سیدجلال هم احتمالا نقش مهمی در ترکیب لیگ نوزدهم سرخ‌ها خواهد داشت. در خط میانی، هیچ چیز مشخص نیست. تقویت خط میانی پرسپولیس در زمستان، شاید تمرکز آن‌ها در تابستان را به سایر خطوط تغییر دهد.

بودیمیر، یکی از قطعی‌ترین خروجی‌های پرسپولیس در تابستان است و اگر علی علی‌پور پیشنهاد خوبی از خارج داشته باشد، احتمالا پرسپولیس را ترک خواهد کرد. بازگشت وحید امیری غیرممکن نیست و امید عالیشاه هم احتمالا در تیم محبوبش باقی بماند. بازگشت مهدی طارمی، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده هم که تا زمانی که برانکو در پرسپولیس باشد، قطعا شدنی نخواهد بود.

255 43