بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: تعطیلات لیگ به ضرر تیم ما شد، برای شروع دوباره لیگ لحظه شماری می‌کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: محمدرضا ناصحی در خصوص شرایط تیم پدیده خراسان اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم ولی با توجه به وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد این تعطیلات به ضرر تیم ما شد زیرا در مقابل سایپا عملکرد قابل قبولی را داشتیم و اگر لیگ ادامه داشت می توانستیم شرایط بهتری را دنبال کنیم


وی تصریح کرد: با این حال این تعطیلات برای تمامی تیم‌ها بود و باید با این موضوع کنار بیاییم. خوشبختانه توانستیم تمرینات خوبی را دنبال کنیم و تنها مشکل ما مصدومیت بازیکنان بود که در حال حاضر شرایط بهتری را برای شروع لیگ خواهیم داشت.

وی در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیمش در تعطیلات لیگ برتر گفت: با توجه به صلاحدید کادر فنی تصمیم گرفته شد که در مشهد حضور داشته باشیم و دو بازی تدارکاتی خوبی را انجام دادیم. توانستیم با سپاهان اصفهان و سیاه جامگان دو بازی تدارکاتی خوبی را انجام دهیم، قطعا این دو بازی در ادامه لیگ به تیم کمک خواهد کرد.

ناصحی در خصوص شرایط تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: این تیم در سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده است ولی با این حال برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم و قطعا برای کسب سه امتیاز وارد میدان خواهیم شد. با توجه به این که میزبان این بازی هستیم برنامه‌های خاصی را برای تقابل با این تیم خوزستانی خواهیم داشت و اگر بتوانیم بازی را خوب کنترل کنیم می‌توانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

بازیکن تیم پدیده در خصوص بازی تیمش در روز شنبه ‌و مشکلاتی که برای تماشاگران به وجود می‌آید عنوان کرد: نمی‌دانم چرا سازمان لیگ بازی‌های تیم پدیده را در روز تعطیل برگزار نمی‌کند، باتوجه به اینکه تیم ما و استقلال خوزستان هیچ ملی پوشی را نداشته است، نمی‌دانم سازمان لیگ با چه استدلالی این بازی را در روز شنبه برگزار خواهد کرد. قطعا اگر بازی در روز جمعه برگزار شود تماشاگران بدون مشکل وارد ورزشگاه خواهند شد، با این حال امیدوارم از هفته‌های آینده سازمان لیگ بهترین تصمیم را در این خصوص اتخاذ کنند.

ناصحی در خصوص آینده تیم پدیده عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی را در حال حاضر داریم و تنها مشکل ما از ابتدای لیگ مصدومیت‌ها بوده است ولی خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی را داریم و بازیکنان آسیب دیده به تمرینات تیم اضافه شدند. قطعا با غیرت و تلاش بازیکنان و کادر فنی به دنبال کسب امتیازات در ادامه لیگ خواهیم بود تا بتوانیم در پایان فصل نتایج خوبی را به دست آوریم.