آیا نمی شد برای ریاست مجلس تفاهم کرد تا آثار خودش را در کمیسیون ها و ارکان مجلس بهتر نشان دهد؟

قدرت الله علیخانی : نظام پذیرای احمدی‌نژاد نیست،او از چشم افتاده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قدرت الله علیخانی در گفتگو با خبرآنلاین گفت:

*{ در مورد کمک آیت الله هاشمی به اصولگرایان میانه برای حذف تندورها} همه تیپ آدم در دولت آقای هاشمی بودند، آقای هاشمی دلش می خواهد کسانی مسئولیت داشته باشند که به مردم خدمت کنند، روی فرد خاص هیچ وقت متمرکز نشده است که بگوید الا و لابد همین فرد باید باشد.

*آقای هاشمی می خواهد تندروها خراب کاری نکنند چون معتقد است تندروی به کشور آسیب می زند. وگرنه خیلی از اصولگراها آقای هاشمی را قبول دارند و الان هم با آقای هاشمی مرتبط هستند. آقای هاشمی دنبال حذف کسی نبوده و نیست و نشان داده است که در تمامی امور منافع ملی دغدغه اصلی شان بوده است.

* آقای هاشمی آقای روحانی را قبول دارد. سالیانی که آقای هاشمی فرمانده جنگ بود آقای روحانی همراه آقای هاشمی بود، در مجلس همین طور بود. بنابراین آقای روحانی را خیلی قبول دارد به همین خاطر حمایت کردند.

* احمدی نژاد به خاطر شعارهای عوام فریبانه رأیش بالاتر از سایر چهره های اصولگرا است. اما معتقدم احمدی نژادی دیگر به لحاظ سیاسی وجود ندارد چون کارهایی انجام داد که هم به نظام لطمه زد و همه کسانی که حامی اش بودند را ناراضی کرد.

* به اعتقاد من نظام پذیرای احمدی نژاد نیست. آخر دوره ریاست جمهوری اش تمرد می کرد. در این کشور هیچ رئیس جمهوری به موفقیت نمی رسد اگر بخواهد مقابل رهبری بایستد یا با رهبری هماهنگ نباشد.

* درست است که به حامیان دولت بی مهری شده اما همچنان آن ها بر حمایت شان از دولت استوارند و بعضا کسانی که شرط و شروط می گذارند در تصمیم گیری نهایی افراد تعیین کننده نیستند.

* به آقای موسوی خوئینی ها بعضا جفا شده و می شود. اینکه می گویند ایشان به میدان آمده است، خیر اینطور نیست او کنار است.

* وقتی آقای کدخدایی که در مجلس یکپارچه اصولگرا برای عضویت در شورای نگهبان رای نمی آورد اما در مجلس دهم با رای اصلاح طلبان مجلس و با رای بالا نفر اول می شود، آیا نمی شد برای ریاست مجلس تفاهم کرد تا آثار خودش را در کمیسیون ها و ارکان مجلس بهتر نشان دهد؟