یک سایت ادعا کرد که احمدی‌نژاد گفته سفرهای استانی‌اش را هم لغو می کند

انصراف احمدی نژاد از کاندیداتوری در انتخابات 96؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بعد از آنکه خبر مربوط به اظهارات حسین شریعتمداری در دیدار با دانشجویان تحکیم وحدت تکذیب شد، خبر دیگری از سوی سایت کانال جهان (وابسته به سایت فیلتر شده جهان نیوز) که متعلق به زاکانی نماینده سابق تهران در مجلس است منتشر شد که ادعا می شود احمدی‌نژاد از کاندیداتوری سال آینده انصراف داده و سفرهای استانی‌اش را لغو خواهد کرد.

براساس این گزارش در روزهای اخیر اخباری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه محمود احمدی نژاد بعد از مشورت با برخی مقامات از حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 منصرف شده است.
به گزارش مثلث آنلاین به نقل از جهان، احمدی نژاد اخیرا در جلسه ای گفته است سفرهای استانی‌ام را تعطیل خواهم کرد و در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هم شرکت نخواهم کرد.
طی ماههای اخیر سفرهای متعدد احمدی نژاد ، واکنش های بسیاری را در سطح کشور داشت ، به طوریکه بسیاری معتقدند این سفرها جنبه تبلیغاتی دارد.

اواخر هفته گذشته حسین شریعتمداری با شورای مرکزی تحکیم وحدت دیدار کرد و در خبری که از این دیدار منتشر شد به نقل از وی آمده بود که هم احمدی‌نژاد و هم روحانی برای نظا خطرناک هستند و نیاز نیست ما بین این دو خطر انتخاب صورت بگیرد. این خبر از سوی وی تکذیب شد. اما در عین حال سایت‌ها و کانال‌های احمدی‌نژاد معتقدند که این خبر می‌تواند درست باشد.